2020-04-21, 15:51
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Fan vad fint de sjunger. Rena toner hela vägen. Goses får redan ståkuk när han håller sin adept med porslin i gapet. Bra försätt så väntar en natt med homoromantik.
Man kan tro att det är Alex själv som kommenterar när hela fokuset ligger på att shame'a homosexualitet.
Kanske dags att skaffa Grindr och få utlopp för dina fantasier? /Freud
2020-04-21, 15:52
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Håller med dig 😍 en av de deltagare som gjorde att jag började titta på BB för en månad sedan.
Men vad bra, kanske dags att sluta då?

On Topic : Amilias lunch = STOR
2020-04-21, 15:57
Medlem
Citat:
Lennie lät killen med plastgräset i skallen ligga ensam i sovrummet. Spanar han in Martins röv helt plötsligt eller är det solen som är för stark. Fan nu är killen med plastgräset och porslinet i käften uppe och stör peddots kåta blick.

Förstår att du missat att läsa inlägget om homofober. Stackars dig som lägger så mycket energi på att skriva negativt om homosexuella och hela tiden gissa andras sexualitet.
Lennie och Mergim är mer män än du kan bli, tror du är svartsjuk på deras kärleksfulla relation.

Mergim ser redan ut som a true star. De som fått mest skit är deltagare med mest karisma.

Du kanske ska bli upplyst om att det är 2020 och de flesta har någon bland släkt och vänner som är homosexuell. Vet inte var du befinner dig mentalt men välkommen till 2020.
2020-04-21, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Men vad bra, kanske dags att sluta då?

On Topic : Amilias lunch = STOR

Bättre en stor lunch än ett klent förstånd.

Amilia vann den duellen.
2020-04-21, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Varför skulle jag vilja dra i snabeln för att jag tycker att Sami är den enda som förtjänar att vinna miljonen av alla dom andra fjortisfjollorna där inne?
Det hade ju då varit mer troligt att du skulle smeka klittan till Mergim och Lennie, det får du göra om du vill. Här på flashback har vi inga hämningar.

Den miljonen kommer Sami inte se röken av. Den tar kronofogden, så är det.
2020-04-21, 16:00
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
det är deltagarna som har kärleksvecka, inte vi.. spara ditt smörande, skriv det till honom i DM istället.. med en dickpic ..
Nu får du ge dig din förståndshandikappade dåre, har du ingen personal som tar hand om dig eller har du rymt?
Du ska fan inte vara otrevlig mot en klimakterietant, där går gränsen!

On Topic. Willis kommer aldrig få pussas med Lenny, för Lenny vill bara ha Mergim.
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-21 kl. 16:08.
2020-04-21, 16:01
Medlem
Lobbaaans avatar
Sånt jävla fjolleri av håmoparet lennie och mergim, usch fy fan
2020-04-21, 16:01
Avslutad
Utegården både på live-kanalen 3 och 4?
2020-04-21, 16:07
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Förstår att du missat att läsa inlägget om homofober. Stackars dig som lägger så mycket energi på att skriva negativt om homosexuella och hela tiden gissa andras sexualitet.
Lennie och Mergim är mer män än du kan bli, tror du är svartsjuk på deras kärleksfulla relation.

Mergim ser redan ut som a true star. De som fått mest skit är deltagare med mest karisma.

Du kanske ska bli upplyst om att det är 2020 och de flesta har någon bland släkt och vänner som är homosexuell. Vet inte var du befinner dig mentalt men välkommen till 2020.

Javisst du har full pott. Jag borde skämmas och få åthutning av mamma. Jag ligger redan över hennes nakna lår med ett tält i brallan.

Ojdå nu ligger de i badet och njuter. Bra stämning i huset efter ***** uttåg igår.
2020-04-21, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Man kan tro att det är Alex själv som kommenterar när hela fokuset ligger på att shame'a homosexualitet.

De flesta homofober är latenta homisar som inte vågar komma ut. Varken Lennie eller Mergim beter sig så. Många här gör det och projicerar sina sexuella känslor på Mergim och Lennie.
Stackars människor som inte inser att det är 2020. Förlegade tankar.

Lennie har haft ett lång förhållande med en kvinna. Det säger mycket om deras hjärna om de kallar honom bög eller ännu värre saker.
Ni som skriver så lever säkert med en kvinna och suktar efter en rejäl harakiri körv, helt utsvultna.
Hur skulle ni annars ens komma på tanken. Ta tag i era liv och sluta projicera ert skit på andra. F ö är det inget fel i att vara homosexuell, man eller kvinna.

Min favorit är definitivt MERGIM 🤩 BB star 2020 🤩🤩🤩🤩🤩🤩
2020-04-21, 16:11
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Tack. Min pappa laddade ner alla homosexuella appar redan till min kletiga platta.

Jullan ser faktiskt glad ut idag. Förmodligen för att fettot har lämnat och hon är glad för peddoJocke och konstgräs i hjässan. Deras tur att skina i rutan, alla unnar dom detta.
2020-04-21, 16:13
Medlem
Citat:
Javisst du har full pott. Jag borde skämmas och få åthutning av mamma. Jag ligger redan över hennes nakna lår med ett tält i brallan.

Ojdå nu ligger de i badet och njuter. Bra stämning i huset efter ***** uttåg igår.

Om du har ett incestuöst förhållande till mamma så .......
Ta itu med det istället för att håna de som har normalt fungerande känslor. Det är normalt för män och kvinnor att visa känslor. De som är trygga i sin sexualitet vågar krama män utanför en fotbollsplan så som Lennie och Mergim gör.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-21 kl. 16:18.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in