Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
I SD:s "inlaga" (snart två år senare) kommer han tydligen ihåg vilka shorts han hade på sig på mordkvällen!
Efter SD:s förhör åker HD/SD till hotellet (där han inte kommer ihåg de sista 4 siffrorna i sin mobil för att komma åt rummet och sover i bilen). De hade gott om tid på natten att gräva ner kläder/mordverktyg någonstans i omgivningen.
Låt mig sammanfattande uttrycka mig såhär: Ingen som läst in sig på materialet kan med sanning överensstämmande hävda att de är så blinda, döva, och mentalt funktionsnedsatta att de är oförmögna att ta in fakta.
Indikationerna på lögner är mångfaldiga. Människor utan motiv ljuger inte så mycket. Om de saknar skäl. Fup är beviset. I rättegången däremot sitter S och agerar och sick sackar sig genom på ett passivt sätt, där han är försiktig med att inte försäga sig. Detta efter att ha rå-pluggat Fup.
Hade en gång en tenta på universitetet då jag låste in mig i ca 2 mån för att rå-plugga, då jag verkligen ville ha full pott. På samma vis har SD i häktet fått läsa, anteckna, memorera och repetera för sin viktiga uppvisning. Tyvärr, gissar jag att han fick liknande poäng, som jag fick på min tenta. Vi får se när domskälen kommer.
Om människor sedan har andra känslomässiga skäl till att inte vilja se det uppenbara i fup, eller inte är intresserad av sanningen blir saken en annan. Utgångsläget skiljer sig åt. De som är här av skälet att finna vem som mördade L
förstår sakens natur.
De som inte ens besvärat sig att läsa Fup, men samtidigt argumenterar emot, tar jag inte seriöst. De får ingen respekt av mig iallafall.