2020-04-21, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Tror han känner sig skuldmedveten för alla gånger "han har fått henne att gråta". Vet inte varför. Känns som om han tror att han måste finnas där för alla.

Ja samt att efter bråket i veckan tror han att det beror på honom? Att folk valt 'hans' sida
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Verkligen! Hade hon kommit in från start hade hon blivit en Lisa typ...åkt ut tidigt. Eller? Men hon kom in i ett skede där hon blir använd, och nu har folk valt läger och hon bollas runt
Håller helt med där! Hon ska vara glad att hon inte kom in från start!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Lennie är lättad.

Lättnadens tårar.
Ja äntligen fri. Måste vara skönt att slippa ha sånt tungt ansvar, att slippa sitta med henne i 3 timmar och lyssna på henne älta allting, när han bara vill gå iväg. Tung börda som lyfts från hans axlar nu.

Och nu kan alla i huset komma till tals wow! Skönt!
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Folk tror att Lennie gråter för att han är ledsen när Amilia fått lämna. Det är fel. Det är glädjetårar för han inser att han äntligen är fri.
Gammel smurfen har krokodil tårar
Glädje tårar kanske
2020-04-21, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Lennie är lättad.

Lättnadens tårar.
precis. Glädjetårar. 10 veckors terror är äntligen över.
2020-04-21, 00:29
Medlem
Tänker på hur Jasmine sitter och pussar på Lennie, tänk hur hon flippa när Martin hade armarna över Julia för att visa hur hon skulle öppna flaskan.

Haha, skulle va kul att se om Martin satt sådär och pussa trösta Julia eller något
2020-04-21, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Omröstning i appen mellan poolrummet, gymmet och badrummet.

Röstade på poolen då tom det kan vara mer spännande att kolla på än DC ibland.
2020-04-21, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Röstade på poolen då tom det kan vara mer spännande att kolla på än DC ibland.

+1
2020-04-21, 00:30
Medlem
teamdjungels avatar
Vad är skillnaden på badrummet och poolrummet? Låter som samma sak.
2020-04-21, 00:31
Medlem
Nej fyfan jag måste sluta backa Mesiga snickarn och störa mig på luderjasse.

Får va bra för mig med BB nu orkar inte irritera mig på ett luder mer.

Rösta ut Jassa hörni jag kommer in på måndagsfinalerna
2020-04-21, 00:31
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Det känns lite för snällt skrivet. Det Amelia gjorde och sade (för mycket att skriva ut det) är det helt förståeligt. Jag har absolut inga som helst sympatier för den typen av beteende mot andra. Hon behöver en reality check och en klapp på axeln eller smek i håret räcker inte. Hon behöver ett slag under bältet som håller i sig så smärtan når de små celler som finns kvar ovanför nacken. Däremot så skall inte onödigt "hat" bli en dogm mot Amelia.

Inget, exakt INGET, skall gå att ursäkta henne.
Skål min broder och gamle OG.
Jag vet det blev lite väl sympatiskt där, har blivit lite för mjuk i dessa coronatider. Jag känner bara att trots att jag avskytt henne, som du säkert vet, (på helt orimliga grunder egentligen eftersom hon aldrig gjort mig något personligen), förtjänar ingen att motta en hatstorm. Jag syftar inte på här inne eller på andra forum, då har man ändå gjort ett aktivt val att läsa om folks åsikter, utan syftar på direkt hat mot egna hennes sociala medier tex. Men det kan jag tycka precis hur jag vill om, kommer inte förändra något förstås!

Jag hade önskat att hon skulle förstå varför hon inte var särskilt omtyckt där inne, att hon fick konstruktiv kritik om hennes beteende och hur vi uppfattade henne istället för att bara skriva att hon förslagsvis borde dö typ. Och att hon i en perfekt värld, hade tagit till sig av den kritiken och rannsakat sig själv. Det känns otroligt orealistiskt att hon kommer nå dit, men man kan bara hoppas. För ja, det finns inga som helst ursäkter för hennes beteende i huset, på samma sätt som det inte fanns det för Anty.

Skål broder!
2020-04-21, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Håller helt med där! Hon ska vara glad att hon inte kom in från start!

Alltså snälla du säg inte vilket rums sida du är på, för just nu håller vi med varandra lite väl mycket och vill inte bli besviken Absolut... från start hade hon varit körd. Det stod egentligen mellan hon och killen som var så crazy men inte hunnit visa det. Men man kunde inte rösta på henne...men däremot han killen (kommer verkligen inte ihåg namnet) och det var hennes räddning. Lite jobbigt att se folk smöra för henne nu. Hon är för godtrogen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in