Dock har ju Julia satt in offensiven mot Martin nu. Bra eller dåligt kan jag inte uttala mig om. Däremot undrar jag om hennes vänskap mot Jassa är genuin? Även Jassas vänskap mot Julia går ju också att ifrågasätta så klart
Tror nog Julia kör efter planen. Hon satt ju och va polare med flodkon i veckan men gav henne ändå sin 2a till henne som dom gula kommit överens om. Angående deras "vänskap" så tror jag inte ett skit på den, tror inte den finns när dom kommer ut.
Skulle vilja ha ut Lennie tidigare så han inte sitter som en av dom 3 i finalen.
Lennie är en ful jäkla råtta, som snodde Jassas och Jullans godispåsar.
Inte så att han tog några godisar. Han snodde hela påsarna med allt godis. Jassa hade bara ätit 2-3godisar. Sen kom råttan och tog allt från dom.
Lennie snor även Samis Alkoholfria dricka så Sami blir utan dricka helt, när Lennie .m.m får sin Alkohol.
Jag tycker han verkar lätt utvecklingsstörd och tror inte han förstår att man inte ska ta andras saker. Hela beteendet och blicken skvallrar om att han har någon form av handikapp. Han är 40 år men har begåvning som ett barn. Det utnyttjar Mergin till 100%.
Amilia har ju sagt ett och annat om Frida så varför tjuta.Men hon är väl omedveten om det😁Tycker synd om Lenny.Varför tycka synd om en toffel som hört så mycket skitsnack i rosa rummet utan sagt ett jäkla skit🤬