2020-04-20, 20:38
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Tycker Julia är finast👍
Kan dem inte ha en Gymnastik vecka🤩
Då kommer jag förmodligen få min första crush på en brud. Julia är så jävla vacker.
2020-04-20, 20:39
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Inte en chans att jag röstar på någon annan om Amilia sitter.

Jaha gillar du ludret skådespelaren???

Hon kommer inte sitta löst nästa vecka, men det kommer ju Amelia göra 💯 tänk smart.
2020-04-20, 20:39
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jaha gillar du ludret skådespelaren???

Hon kommer inte sitta löst nästa vecka, men det kommer ju Amelia göra 💯 tänk smart.
Gillar inte Jasse, men Amilia kommer alltid röstas på så länge det går.
2020-04-20, 20:40
Medlem
Produktionen kommer definitivt slänga in någon skit twist för att rädda Amilia.

Nu när dom fått bekräftat att Amilia är den som kommer åka så lär dom säga under liven att Martin har brytit mot reglerna i fredags och måste lämna. Eller att Frida kommer få göra något val att rädda en person förutom Martin och Jasmine för dom är autonominerade.

Jag vet att jag slänger upp mycket konspirationer nu men jag är inte alls självsäker att Amilias kompisar kommer låta henne åka hem till essingen ikväll.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Nej. Jag tror det blir Mergin när borgmästaren sagt sitt.

Borgmästaren vill ha ut Amelia först?
Mergim har fått minst röster på alla sidor. Nästan alla annars har Julia också fått lite röster.
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Vad är det som är sjukt?
Att det finns fanatiker som tror att deras skitröst från dubbla enheter ska gälla. Det är fler än ni flashbackare som röstar.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det jobbiga är att vi ikväll kommer se en fejkgråtande Jasmine som menar att ikväll röstade hela Sverige (lolz) för KÄRLEKEN! Jag kommer kräkas! 😂 Little did they know att vi velat ha ut Stapelfeldt sedan dag 1.
Ja. Men det är smällar man får ta! Tänk på Amilias uttåg så känns det bättre! Sveriges största mobilkran är beställd och håller på att ställa upp utanför huset. Motvikterna är på plats och nu öppnar jag skumpan!

Skål kamrater ! Ikväll sker det vi har väntat så länge på 🍾
2020-04-20, 20:41
Medlem
Miraquellas avatar
EN sak som skilljer alla från Sammi, Han har inte några oklarheter med någon.
2020-04-20, 20:42
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-

Nu när dom fått bekräftat att Amilia är den som kommer åka så lär dom säga under liven att Martin har brytit mot reglerna i fredags och måste lämna. Eller att Frida kommer få göra något val att rädda en person förutom Martin och Jasmine för dom är autonominerade.

Jag vet att jag slänger upp mycket konspirationer nu men jag är inte alls självsäker att Amilias kompisar kommer låta henne åka hem till essingen ikväll.

Nä förstår preciiiis vad du menar

Kommer aldrig kolla på tv4 om amilia räddas på något sätt

Känns sååå fult att skriva detta, men känns även som att produktionen skulle kunna säga: Pga den tragiska nyheten, så vill vi inte att någon lämnar huset denna vecka
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-

Jag hoppas och tror att du kan ha rätt. Vore kul om Frida, den godhjärtade räddar kvar knubbsälen.
Medlem
Jag har röstat , ut med Amilia.
Ju närmare final, desto mer twister från Biggan. Det är nu eller aldrig om ni frågar mig.
2020-04-20, 20:43
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Att det finns fanatiker som tror att deras skitröst från dubbla enheter ska gälla. Det är fler än ni flashbackare som röstar.
Handlar väl mer om att göra det man kan. Du röstar inte i valet, va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in