2020-04-20, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Då blir det svårt. Nä kan inte komma på ngn.

Hoppas Amilia åker ikväll.

Haha ja det blir ju de.
Rösten är lagd på henne så fort omröstningen började typ. Jag tror vi tar hem de ikväll. Känns verkligen som det när man tittat runt på olika plattformar så känns de dom folket är eniga.
Lennie:s fans lär ju rösta ut henne
Mergim:s fan röstar nog också ut henne även jassas 14-is fans och Martins om han nu har några 😂
2020-04-20, 17:21
Medlem
mscatzys avatar
Varför står det "Var rädda om varandra, alla BB-lovers" -@brorsonen ?
2020-04-20, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Okej en fråga?
Vem av deltagarna hade ni helst velat vara om ni skulle va tvungna att läsa igenom våran Flashback tråd. Vem har vi varit mildast mot?
Jag vet ju verkligen vem jag inte hade velat vara i alla fall 😂

Edit: om ni inte fick välja sami då han är favorit här. Och det nästan bara skrivits bra om honom

Såg på glasman Instagram att han inte vågade läsa igenom här men bad folk skicka in dom bra kommentarerna som skrivits

PW tror jag, men Julia kommer klara denna tråd relativt bra också om inte minnet sviker mig.
2020-04-20, 17:22
Medlem
Lord2Moynes avatar
Finns inte en chans att produktionen kan rädda kvar Amilia den här gången. Så gott som alla kommentarer på sociala medier handlar om att hon ska ut . Aldrig sett något liknande, haha! Ikväll åker skumpan fram 🍾
2020-04-20, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Okej en fråga?
Vem av deltagarna hade ni helst velat vara om ni skulle va tvungna att läsa igenom våran Flashback tråd. Vem har vi varit mildast mot?
Jag vet ju verkligen vem jag inte hade velat vara i alla fall 😂

Edit: om ni inte fick välja sami då han är favorit här. Och det nästan bara skrivits bra om honom

Såg på glasman Instagram att han inte vågade läsa igenom här men bad folk skicka in dom bra kommentarerna som skrivits
Ingen
Julia eller Martin eventuellt.
Medlem
avixs avatar
Konstig sak att påpeka kanske, men ska Jas bara ha busen i typ 3h? Varför smörjer man in sig såhär sent när den måste tvättas bort? Hon tänker väl inte gå runt och stinka och vara kladdig?
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Jag tycker du är mer obegåvad och sen är du ful med.
Men chilla
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Det löser sig nästa måndag, tills dess kanske lite mindfulness och KBT.
Och byt för guds skull kamera när dom är i DC, så kommer du klara veckan. 👌😁
Kör stenhårt kamerabyte. 👍👍👍

OT Rösta ut Amilia
2020-04-20, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pewpew
Ja det är allt jag sett med. Om det är allt, har Amilia varit riktigt sneaky. Det är pussar.. Inga kyssar som hon påstår det är. Hon har gått in för att vara elak och samtidigt försökt få det att låta som om hon inte velat det ska komma ut, och dessutom benämnt det som något det inte är.

Ja absolut.
2020-04-20, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Kan man misstänka att Lennie hoppas att Ami åker ut ikväll?
Förvånad över hur han inte verkar bry sig så mycket. Han verkar ha umgåtts mycket mer med Mergim idag. Eller så tror han hon är populär och inte lär ryka idag. Han är ju inte precis särskilt smart.
2020-04-20, 17:26
Medlem
mscatzys avatar
Vad fick Jass av Martin?
2020-04-20, 17:27
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Vad fick Jass av Martin?
Färgglada stenar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera