2020-04-20, 13:20
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Tror absolut inte det handlar om grupphets, är så enkelt att folk stör sig enormt på hennes hemska beteende helt enkelt.
Hennes konstanta, eviga timmslånga Ritalina-monologer och dryga överklass-sätt gör ju inte saken bättre heller. 😉

Jag håller med. Jag lurades av hennes sätt att prata första veckan och tänkte att hon var min favorit. Intressant och smart. Sedan dog det. Nu tycker jag hon är oempatisk, och en ointelligent människa som bara svänger sig med fina ord men egentligen inte har mycket innanför pannbenet. Alla kan läsa sig till kunskap för den delen. Inte alla är intelligenta nog att veta vad man ska göra med den kunskapen och dra slutsatser av det man vet.
2020-04-20, 13:21
Medlem
undrar hur många gånger mergin och jasmine säger ohgood. och mergin jag dör
2020-04-20, 13:23
Medlem
Jobbar produktionen hårt nu för att rädda Amilia med att sprida räddningskampanjen som pågår??

Alltså hon måste ut ikväll när chansen finns,annars går hon till final!
2020-04-20, 13:25
Medlem
mscatzys avatar
Ingen som tycker att det som nu händer i sovrum 2 är skådespel? Framtvingad gråt. Sitter i ett hörn och pratar med kameran.
2020-04-20, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
att jassa är en jävla skådespelare som njuter av nuvarande situation så hon kan utnyttja det till max inför tittarna

Amilia känner ingen medlidande för att ha bidragit till att få slut på J:s och M:s relation. Det var ju det hon ville. Hon tror inte att J är ledsen på riktigt, hon tror att alla bara gråter krokodiltårar för egen vinning. Hon tror att alla är som hon själv.
2020-04-20, 13:29
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Amilia känner ingen medlidande för att ha bidragit till att få slut på J:s och M:s relation. Det var ju det hon ville. Hon tror inte att J är ledsen på riktigt, hon tror att alla bara gråter krokodiltårar för egen vinning. Hon tror att alla är som hon själv.
Exakt, hon tror att alla är och tänker som henne själv. Kuslig insikt!
2020-04-20, 13:30
Medlem
mscatzys avatar
Citat:

Är det någon som gråter krokodiltårar för egen vinning så är det väl Amilia.
2020-04-20, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag håller med. Jag lurades av hennes sätt att prata första veckan och tänkte att hon var min favorit. Intressant och smart. Sedan dog det. Nu tycker jag hon är oempatisk, och en ointelligent människa som bara svänger sig med fina ord men egentligen inte har mycket innanför pannbenet. Alla kan läsa sig till kunskap för den delen. Inte alla är intelligenta nog att veta vad man ska göra med den kunskapen och dra slutsatser av det man vet.

Det finns olika sortens intelligens, hennes emotionell intelligens är låg.
2020-04-20, 13:37
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Det finns olika sortens intelligens, hennes emotionell intelligens är låg.

Exakt. Noll EQ.
2020-04-20, 13:37
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Eller hur!
Det är ju en kraftigt irriterande egenskap hos Amilia, att hon hela tiden maler på hur fantastiskt intelligent hon är men när det kommer till kritan är det bara inövad fakta som hon desperat försöker framställa som "intelligens".
Med andra ord, en typisk politiker. 😁

Ps. Det kanske också är en anledning att hon är så massivt avskydd, politikerförakt?🤔
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-20 kl. 13:41.
2020-04-20, 13:44
Medlem
Doctors avatar
Hur illa man tycker om Amilia så måste man ändå ge henne att hon är klart bäst av alla i huset att spela spelet. Hon insåg nog att om inget speciellt händer så åker hon ikväll. Jag tror att hon lyckats att vända det så att Martin får se utsidan ikväll.
2020-04-20, 13:45
Medlem
Globalisten55s avatar
Jasmine och Julia tror att Amilia är säker ikväll😂Slutar väl me att Jasmine får besök i *****

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in