2020-04-20, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Min bild av honom som Mr Domestic violence har raserat totalt! 😔
Känns mer som om hon skulle kunna slå honom om han inte svarar rätt.
2020-04-20, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Känns mer som om hon skulle kunna slå honom om han inte svarar rätt.

Lite så ja faktiskt! Ett liv i fängelse hemma väntar den stackars saten! Att han inte fattar är helt otroligt 😂
2020-04-20, 01:38
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Kör ut skådespelaren istället ludret kommer inte hänga löst nästa vecka för fan hon kommer komma till final om hon inte åker nu. Amelia är iallafall ärlig inte fejk som ludret. Amelia kan åka nästa gång för hon kommer hänga löst varje vecka så varför inte bara köra ut Jassa nu när man har chansen!!?

Amilia hänger löst för första gången. Jass har ju hängt löst varje vecka mer eller mindre.

Så Amilia ska ut. Jass efter henne.
2020-04-20, 01:38
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Någon man/kille som är avis på Martin just nu? Tänk och ha en tjej som Jasmin. Jag hade flytt fältet.

Jag är i Martins åldersgrupp. Hade jag sett Jassa innan BB hade jag tyckt att hon är söt/snygg definitivt. Men nu när jag har sett henne i 70 dagar hade jag inte velat vara nära henne. Mina trumhinnor hade spräckts och hennes personlighet är oroväckande.
2020-04-20, 01:39
Medlem
Vadå fejkar, är ni paranoida eller bara lite bakom flötet? Haha. Det är väl klart att hon inte kan stänga av alla känslor för Martin på ett knapptryck även fast hon känner sig sviken. Hon kan inte stå emot honom eftersom hon är kär, de har ju sovit ihop i flera månader. Fan vad många BB-tittare är bra på att analysera...
2020-04-20, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Lite så ja faktiskt! Ett liv i fängelse hemma väntar den stackars saten! Att han inte fattar är helt otroligt 😂
Helvete hemma och måste välja sina ord, hennes ord annars vetifan vad som händer
2020-04-20, 01:40
Medlem
Jasmine (och övriga i huset) tror sig komma ut och bli kända som man blev förr i tiden efter BB. (Eller ja B-kändis åtminstone) Nu gör hon totalt bort sig och hennes ”karriär” kommer istället dyka långt ner i jordskorpan. Tragiskt
2020-04-20, 01:41
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Amilia hänger löst för första gången. Jass har ju hängt löst varje vecka mer eller mindre.

Så Amilia ska ut. Jass efter henne.

Ja men nu är det nominerigar då röstar dom ju på vem dom vill ska hänga löst? Då kommer Amelia hänga löst varje vecka ändå? Jassa kommer inte göra det för gula rummet röstar på Amelia alltid , och rosa röstar olika. Så jassa kommer inte hänga löst längre så bäst köra ut henne NU
2020-04-20, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Vadå fejkar, är ni paranoida eller bara lite bakom flötet? Haha. Det är väl klart att hon inte kan stänga av alla känslor för Martin på ett knapptryck även fast hon känner sig sviken. Hon kan inte stå emot honom eftersom hon är kär, de har ju sovit ihop i flera månader. Fan vad många BB-tittare är bra på att analysera...

Nej vi är inte paranoida, häxan från Blåkulla använder stackaren som en spelpjäs! Han är för dum för att fatta stackaren
2020-04-20, 01:43
Medlem
brajzillas avatar
Jag tror Glasman sitter i sina "injizzade" jävla långkallingar som han kommit i så jävla mkt att det har börjat att växa svamp i dom med riche-reflexen på foten och känner sig som en riktig jävla rockstjärna i sin söndersupna jävla skitiga etta medans Samis morsa sitter och kedjeröker gula blend och tar sms-lån i soffan bredvid, medans dom njuter av Martin och Jassas lilla show.
2020-04-20, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Hade varit så jävla roligt om han tillslut fick spel på henne. Tagit tag i hennes händer, dunkat huvudet på golvet och örfilat henne. Haha.

Det hade varit en syn kan jag lova! Hoppas han har det i sig busen från Åkersberga 😂😂
2020-04-20, 01:44
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose

Jag måste hålla med här. När man var yngre och tokkär så fungerade man inte normalt på något sätt alls. Man var naiv och tog helt fel beslut när man tittar tillbaka på den tiden. Men det var en skön tid ändå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in