2020-04-20, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Nix, inte där heller. Tror det är kvalificerat BS.

jo jag såg det på hans instagram STORY.
2020-04-20, 00:52
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Jag har följt tråden lite grann och tycker inte att Jassa är så "jättedum" som många kräks ut. Jag gillar inte beteendet och kommer att rösta ut henne nästa vecka men ser en rädd och osäker tjej. Visst överdramatiserar hon men hon är extremt förvirrad. Jag förstår hennes sätt att tänka "hur kan man välja Amelia att ha lite rajtantajtan med". Jag förstår det inte heller eller att Martin överhuvudtaget kör någon grej med det köttstycket som söndrar och härskar med allt och alla. Men detta hände i ett tidigt skede och dessutom under en rejäl fylla.

Det enda som kan stoppa Amelia från att åka ut är produktionen men i detta skede ser jag inte att de skulle våga att köra taskspel då alla trådar och enskilda omröstningar är rent ut sagt översvallande att Amelia skall ut. Och ut kommer hon till en verklig dystopi på måndagskvällen.
2020-04-20, 00:53
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tottesparv
Neeej sa hon så?? Vad svarade Martin??

Han duckade för den, att det är ett för stort ord för honom att ta. Att han knappt kan säga det om sin familj, att det känns obekvämt. Hon är inte helt nöjd, säger att hon fattar men ändå att hon inte vet om det räcker. Alltså, nu tycker jag att han reser sig upp och går. Hon säger att hon typ älskar honom.
2020-04-20, 00:53
Medlem
RegnochSols avatar
Någonting i stil med att det inte är någonting han säger lättvindigt. Han säger dock att han är kär i henne och att han vill lära känna henne mer.
2020-04-20, 00:54
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
jo jag såg det på hans instagram STORY.

Ah, nu såg jag den också. Pinsamt! Har haft respekt för den snubben men inte mer.
2020-04-20, 00:55
Medlem
brajzillas avatar
Martin kommer att få pendla mellan Åkersberga och Halmstad 2ggr i veckan utan att få knulla för att hålla igång det där på utsidan! du har spelat dina kort väl grabben!
2020-04-20, 00:56
Medlem
mscatzys avatar
Jass ut före Martin. Hon är säker att hon stannar imorgon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Martin kommer att få pendla mellan Åkersberga och Halmstad 2ggr i veckan utan att få knulla för att hålla igång det där på utsidan! du har spelat dina kort väl grabben!

Blue ballz all the way 😂😂
Medlem
Citat:
Har för mig att Jasmine har sagt att hon skall flytta till Sthlm.
2020-04-20, 00:57
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:

Liggas lär det ju göra. Jassa är ju mest på där.
När hon och Frida var inne i dagiset så övervägde Jassa att ligga med Martin i huset p.g.a Corona.
2020-04-20, 00:58
Medlem
" om jag åker kommer du göra något med amilia då "
2020-04-20, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Har för mig att Jasmine har sagt att hon skall flytta till Sthlm.

Hon vill ju sticka till London när hon kommer ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in