2020-04-20, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Det är fem som är nominerade. Tror isåfall hon räddar Jasmine!
Hoppas! Och det pga att jag verkligen vill att amilia ska lämna
2020-04-20, 00:32
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Håller helt och hållet med dig! Snubben hade ingen aning vad han snackar om! Han gillar nog dudes innerst inne 😂😂
OnT: De dricker mjölk/oboy i köket

Ja, han måste nog gilla en påle mellan benen. Jag tror tyvärr att många förknippar Jullan med Olga och det kommer ut fel. Många tjejer på mitt jobb pratar om Jullan och förundras över Jullans kropp och att de önskar att de kunde träna sig till en. Naturligtvis så tjuvlyssnar jag lite men skrattar för mig själv. Tänk om de visste vad jag och många män (nu pratar jag om män och runt 30 som jag) gillar. Önskar bara att hon tog det liiite lugnare med alkoholen.

Till sist; det blir en tisdag med sol och 20 grader och pricken över i:et blir när Amelia har lämnat huset på måndagskvällen.
2020-04-20, 00:32
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Det är fem som är nominerade. Tror isåfall hon räddar Jasmine!

Ah glömde Mergim

Säkert, bara det ikte blir Amilia 😀

Men 5st alltså, inte en chans att 5 kommer få gå in i uppdragsrummet o vänta på vem som åker ut. Max 4!
2020-04-20, 00:34
Medlem
blåvalen som vägrat visa upp sig, ligger nu med rumpan bar nästan i sovrum 1 . Hon gör allt undermedvetet för att få stanna kvar.
2020-04-20, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag förväntar mig inte att alla här ska ha god smak men att ens antyda att det billiga ludret Julia är attraktiv får mig att fundera hur det står till. Sami är en hjälte och mest för att han har stil som inte vill se åt ludret Julia. Hon är vidrig som person hela hon och jag hoppas hon åker ut imorgon. Söta Jasmine kan gärna stanna kvar till slutet. Vacker som en sagoprinsessa.
Det är big brother du kollar på och inte miss universum. De flesta utgår utgår ifrån hur deltagarna beter sig när de avgör vilka som är värda en miljon.
2020-04-20, 00:35
Medlem
Amilia ligger nu och visar upp hela röven som ett sätt att locka röster
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Ah glömde Mergim

Men 5st alltså, inte en chans att 5 kommer få gå in i uppdragsrummet o vänta på vem som åker ut. Max 4!
Jo, det pågår ju redan en omröstning. In och rösta ut Amilia nu!
Medlem
Verkar som att produktionen inte gillar att de pratar om coronaviruset, de bryter ofta när de börjar prata om det.
Medlem
Vet Jasse om den detaljen att Martin tog Amilia på brösten, innanför BH’n?
Medlem
Blaisens avatar
Hmm Jass sa att hon inte vill att Amilia eller han ska få skit pga henne utanför. Sen något om internettroll. Vad har de fått för info egentligen?
Sjukt att Amilia låter så jävla nöjd! Hon borde vara heeelt förtvivlad att hon behöver lämna Lennie. Alltså, ingen trevlig syn i S2 just nu... Huvva!
2020-04-20, 00:36
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tottesparv
Vet Jasse om den detaljen att Martin tog Amilia på brösten, innanför BH’n?

Vet inte. Tror inte heller att hon vet att de duschade ihop på kvällen innan badet i nuggen.
2020-04-20, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Ah glömde Mergim

Kommer nog vara så att dom som fått minst röster får reda på det i början av livesändningen. Så det lär vara tre personer i uppdragsrummet. Martin, Jasmine och Amilia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in