2020-04-19, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Enda anledningen till varför Jassa ska vara kvar är pga situationen med Martin, nyfiken hur det kommer utspela sig framöver.
Dom är påväg att bli vänner nu. Sitter i poolrummet och hon kräver samma svar som hon bett om sen i fredags.
Medlem
mscatzys avatar
Jass tar på Martin hela tiden. Han rör inte henne. Vad betyder det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Ja helt klart ut med fjortisen riktig skådespelare hon har överdrivit för att folk ska tycka synd om henne och för att Amelia ska få alla emot sig, hon skrattar nu åt hela grejen när hon pratar med Martin. Hon skyller allt på Amelia men sagt innan att det är bådas fel jaja du pratar OM Amelia hela tiden och massa skit och säger du inte ska prata med henne och att hon är en slampa... Hon är fake asså hon har knappt känslor för Martin allt är fake för att kunna komma långt och vinna pengarna.
Låter som du har tappat fokus. Amilia ska ut imorgon!
2020-04-19, 23:19
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Enda anledningen till varför Jassa ska vara kvar är pga situationen med Martin, nyfiken hur det kommer utspela sig framöver.

Allt är fake ser du väl dom pratar nu och hon skrattar åt hela grejen hon ber honom ligga brevid henne osv. Hon har gjort detta för att Amelia ska få alla tittare emot sig!! Hon har fake gråtit! Hon ljuger om allt och hon skyller bara på Amelia som du ser!!
Medlem
Citat:

Hon verkar sugen på Lennie och om Amilia åker imorgon kommer Lennie kanske ta steget
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrrnyfiken
Ni som röstade ut Glasman, inser ni inte att ni hade helt fel om honom?
Nu röstade jag inte för att han skulle åka ut, men satan vad jag tror att säsongen hade varit bättre med honom! Han adderade någonting extra som gjorde huset mer intressant att kolla på.
2020-04-19, 23:20
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Exakt. Men problemet är ju att Amilia har kryddat och sagt att dom har strulat. Så vi lär ju inte få slut på det här ältandet i första taget OM inte BB visar upp klipp. Hoppas dom gör det imorgon annars kommer Jassa prata om det här hela nästa vecka.

Jag kan ha fel, men jag tycker inte att Amilia kryddade när hon gav sin version häromdagen. Hon kallade det för två kyssar, jag har inte hört Amilia säga att hon och Martin "strulade" eller "hånglade" eller något i den stilen.

Amilia KUNDE dock ha tonat ned hela grejen och sagt något i stil med "nej herregud, det var en eller annan puss på fyllan, inget mer!" och då hade det hela dött. Meeeen.. nu är det ju också ett spel, en miljon kronor ligger i potten, hon gillar varken Jass eller Martin..

Det är ganska mycket begärt att hon ska anstränga sig för att reparera Martin och Jass förhållande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Tog henne flera gånger på brösten, kysste henne samtidigt som han tog henne på halsen, backade inte undan när Amilia sa att hon ville ligga med honom mm (de har inte legat såklart men det diskuterades på en fest)

Exakt! Det måste komma fram till Jas, det skulle bli säsongens bästa händelse.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Låter som du har tappat fokus. Amilia ska ut imorgon!

Haha nej du har Jassa är fake! Kolla liven nu så får du det ännu mer bekräftad hon skrattar åt hela grejen och skyller på Amelia bara. Hon ligger nu brevid Martin och skrattar o pratar.
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jass tar på Martin hela tiden. Han rör inte henne. Vad betyder det?
2 idioter. Det är exakt vad det betyder. GÅ och lägg sig bägge två och sluta hålla på!!!
2020-04-19, 23:21
Medlem
Hoppas att dom slänger upp klippet imorgon på liven så kan alla få se hur Amilia totalt kryddat detta.
2020-04-19, 23:21
Medlem
riskns avatar
''Om du vinner miljonen skulle du fortfarande vilja ha mig då?'' Jasmine

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in