2020-04-19, 15:45
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHerder
Ni som velar mellan Amilia och Jasmine!

Nu tar vi Amilia denna vecka så finns det en chans att Lenny äntligen får ta Mergim i Oboybrunnen i Live TV! Det som vi alla egentligen går och väntar på!
Du det blir inget dyl hur än mycket du önskar!
2020-04-19, 15:45
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Herregud!! Amilia städar ju i köket!!

Där Lennie och Mergim redan städat?
2020-04-19, 15:47
Medlem
Amilia ut!!! finns inte alternativ.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Vem fan pratar hon med....oss tittare tror jag byter kamera...

Hon borde ha diskvalificerat sig själv för flera veckor sedan! Förr i världen när BB var värt namnet var det haram att prata med eller ens låtsas om kamerorna!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Tror nån av er att Amilia känner någon som helst ånger över vad som hänt mellan Jasmine och Martin?
Nej absolut ingen. Jag tror inte hon är kapabel till det. En helt tom och empatilös människa. Aldrig sett henne visa medlidande till någon i huset men förväntar sig alla andra ska springa efter och trösta henne när hon gråter varje minut.
Bannlyst
Jag störs inte nämnvärt av Jasmine, hon är bara en vanlig korkad brud som tjejer är i största allmänhet.
Amilia är en elak mobbare som ska ut, Frida är jobbig som fan med sina påtvingade kramar och positivitet, julia är obehaglig kaninkokerska och får gärna lämna.
2020-04-19, 15:48
Medlem
InfraGuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Oj, odds på den liksom.

Ja iofs, nu var det ju Frida det gällde..

Ja, lite så!

Fråga mig dock inte hur det var för det kommer jag inte ihåg.
Det finns ett foto på oss på Facebook från den kvällen och kollar man på mig är det ett under att jag ens fick upp den. Ögonen i kors och en ölflaska i mungipan.
2020-04-19, 15:48
Medlem
Spajdors avatar
"Ju mer det luktar, desto mindre jobb behöver man göra. " - Amilia Stapelfeldt
Så rutinerad! Undrar om detta gäller alla aspekter av hennes liv
2020-04-19, 15:49
Medlem
Men guuuuud, kan jassa sluta tycka synd om sig själv ? man kan tro dom har varit gifta
2020-04-19, 15:49
Medlem
Är det här något som diskuterats i tråden?

Är Ebba, Amilias bästa kompis och den som sköter hennes instagram en av 1cuz i produktionen som går in under tävlingarna etc. Eftersom på Amilias profil har hon kommenterat under ett av inläggen att hon tillsammans med Amilia och övriga deltagare har varit i poolrummet och skrattat åt något skämt om tunnelbanan Amilia drog

Sami sa också vid en diskussion igår vid soffan utanför annexet, när Amilia pratade om Ebba- är det Ebba som brukar vara härinne i produktionen. Ja svarade Amilia då, jag tror att det är hon eller nåt sånt
2020-04-19, 15:50
Medlem
Fruktdrakens avatar
Ni som tänker rösta ut Jasmine imorgon, inse att det är vad BB produktionen VILL att vi ska.

Var du inte manipulerade!
UT MED AMILIA!

Det har varit planen sedan länge, inte läge att kappvända nu. Jasmine är alltid nominerad, vi tar henne nästa vecka!
2020-04-19, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Du det blir inget dyl hur än mycket du önskar!

Mergim har nog landat i att han är kär, och Lenny är snäll. Amilia är det enda som står emellan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in