2020-04-19, 13:53
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Inte girl-code. Code. Punkt. Gäller alla kön. Jag kan bara utgå ifrån mig själv. Om jag ser att en kille har en fling med någon annan skulle den killen vara ett big no-no, för mig. Svårare än så är det inte. Amilia menar på att hon är inte vän med Jass så därför har hon ingen skyldighet mot henne. Det betyder att om det hade varit hennes vän så hade hon aldrig gjort så för då hade hon haft en skyldighet. Där avslöjade hon sig BIG TIME.

Hon skiter i. punkt. Vill hon ha försöker hon ta. Sannolikt misslyckas hon 99% av gångerna men jag skulle ALDRIG lita på henne.
Medlem
Hydraulslangs avatar
DÄR slog Julia huvudet på spiken, varför kom det här fjanteriet upp just nu?
Precis när äckelAmilia råkar hänga löst OCH gjort bort sig totalt mot Lenny!?!?
Tror INTE på tillfällheter!
Medlem
mscatzys avatar
Julia är nog innerst inne skadeglad för att Jass och Martin är splittrade eftersom hon ville ha Martin i början. Därför triggar hon upp stämningen och säger till Jass: "Han är vidrig."
2020-04-19, 13:54
Medlem
Intressant snack i sovrum 1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hade nog jag också föredragit framför Jasmines kropp. Dock så räknas inte Amilia till skaran ” stora vackra kvinnor” det är en sak som är säkert. Googla gubbröv och en bild på Amilias ändalykt dyker upp.

Haha nej tänkte mer på BBW 😂 inte min kopp av te heller direkt! Jag avstår nog ifrån att googla det då jag vill sova gott i natt 😂
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
DÄR slog Julia huvudet på spiken, varför kom det här fjanteriet upp just nu?
Precis när äckelAmilia råkar hänga löst OCH gjort bort sig totalt mot Lenny!?!?
Tror INTE på tillfällheter!

Gör inte jag heller! Lite för tillrättalagt faktiskt. Kan också lätt förstå Jasse att hon inte vill ha med honom att göra om han ens tittat två gånger på Amilia...alltså fyfaan! *kräks i munnen*
2020-04-19, 13:55
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Och så var det. Martin valde inte Amilia före Jasmine.

Verkligen inte! Amilia slet som ett djur för att försöka få honom.
2020-04-19, 13:57
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Verkligen inte! Amilia slet som ett djur för att försöka få honom.

Jag undrar om Amilia har haft ett riktigt förhållande på utsidan. Känns mer som om hon lever på one-night-stands för att få närhet och bekräftelse.
Medlem
Blaisens avatar
Städning och lunchlagning pågår och Amilia *trumvirvel* sminkar sig!
Bannlyst
Julia är sämst på att ge råd, sluta dra i ditt hår jävla psyko.
Medlem
Det Amilia gjort kan ju nästan klassas som ett sexuellt övergrepp. Hon var som ett plåster på Martin, även efter det att det var helt uppenbart att han bara var ute efter Jasmine. Så fort Martin fått i sig lite alkohol har hon blivit extremt närgången och gått på honom snabbt med försök till pussar och pussar, tagit hans hand och lagt det på sitt bröst och sagt att hon vill ligga med honom. Det Martin hade kunnat göra är att han hade kunnat reagera lite snabbare givetvis och tagit avstånd. Men Amilia är idioten i det här och jag håller alla tummar för att hon åker ut. Hade varit intressant och se vad som hade hänt om en kille betett sig likadant som Amilia..
2020-04-19, 13:58
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Jag undrar om Amilia har haft ett riktigt förhållande på utsidan. Känns mer som om hon lever på one-night-stands för att få närhet och bekräftelse.

Det tror jag också. Hon är ett så kallat 5 i 3-ragg. En så vidrig person kan iofs få killar men då måste hon har mer pengar eller något. Som det är nu är hon långt ner på önskelistan tror jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in