2020-04-19, 12:50
Medlem
denemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
När kommer röstningen? Tycker det är konstigt att de inte kör samma varje vecka, nu blir det ju jätteveligt.

Jag tror att förra veckan kom den upp på Söndag kväll. Jag minns tydligt att när jag röstade så var det typ 1 dygn och 1+ timme kvar på rösttiden (jag röstade alltså runt 20.00). Om röstningen inte kommer upp någon gång under dagen/kvällen idag så kommer Big Brother slänga en curve ball imorgon.

Som några tidigare har varit inne på så kommer säkert Frida få ge immunitet till någon. Finns det någon uppfattning om vad Frida tycker om Amilia? För jag vill verkligen INTE att Amilia blir immun på något jävla sätt. Hon ska ut!
2020-04-19, 12:51
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Martin är så jävla blåst, denna situation är hur enkel som helst att lösa.
För det första har han inte knullat nån, han har kysst en fet gris på fyllan, något han inte minns och ingen av dom har sett hur illa lr milt det var.

Jag hade löst det på fem minuter, hur kan dom, speciellt Martin vara så dåliga på att communicera?

Han vet inte vad tittarna har sett. Han verkar tro att vi har sett honom göra något jättehemskt. Visserligen är det fruktansvärt hemskt att kyssa Amilia men han kanske tror att vi har sett honom göra något grovt som han inte kommer ihåg.
2020-04-19, 12:51
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Påminnelse!

Om ni inte vill ha kvar C-more efter Big Brother så bör ni säga upp det idag, i och med att det är en månad uppsägningstid och det är en månad till finalen. (18 maj)

EDIT: Dem har tydligen ändrat så det är 14 dagars uppsägning (2 maj om man säger upp idag)
2020-04-19, 12:53
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Gulliga Sami, han ber Martin stanna men Jasmine som älskar Martin vill att han ska lämna, hon är vidrig. Hennes ältande om hur dum hon ser ut för tittarna är det som svider mest, usch.

Kan ju tyda på att hon inte skådespelar för tittarna utan bara trycka till Martin ordentligt som en liten hämnd.
2020-04-19, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Jag tror att förra veckan kom den upp på Söndag kväll. Jag minns tydligt att när jag röstade så var det typ 1 dygn och 1+ timme kvar på rösttiden (jag röstade alltså runt 20.00). Om röstningen inte kommer upp någon gång under dagen/kvällen idag så kommer Big Brother slänga en curve ball imorgon.

Som några tidigare har varit inne på så kommer säkert Frida få ge immunitet till någon. Finns det någon uppfattning om vad Frida tycker om Amilia? För jag vill verkligen INTE att Amilia blir immun på något jävla sätt. Hon ska ut!
Den immuniteten lär gå till jasmine...
Frida gillar verkligen inte Amilia och Mergim.
2020-04-19, 12:54
Medlem
Jag tror att jag hoppas på att Jasmine åker först. Har sett igenom hennes skådespeleri och grimaser i smyg för länge sen
Trött på skriket
2020-04-19, 12:57
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Han vet inte vad tittarna har sett. Han verkar tro att vi har sett honom göra något jättehemskt. Visserligen är det fruktansvärt hemskt att kyssa Amilia men han kanske tror att vi har sett honom göra något grovt som han inte kommer ihåg.

Jobbigt att ha minnesluckor, men jag tycker ändå han borde känna sig själv tillräckligt för att kunna säga typ att OM han har kysst Amilia så är det för att han och Jass inte var tillsammans vid det tillfället. I värsta fall så kanske Jass ansåg att de var tillsammans, men det är ju inte bara upp till henne.

Under ganska lång tid var det ju dragkamp om Martin mellan Jass, Julia OCH Amilia, och Amilia har ingen skyldighet att stå tillbaka. All is fair in love and war...
2020-04-19, 12:57
Medlem
Fan vad pundarn jullan svamlar o har sig, kan inte hon bara hålla käften
2020-04-19, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy

Ja och därför lätt att argumentera bort.
Han kan prata med Amilia som minns och fråga vad som hände, han kan be Jasmine vänta tills dom kommit ut och sett klippet lr klippen, han kan lova hålla sig nykter hela tiden tills dom sett klippet, han har inte gjort om det eftersom han är kär på riktigt nu, han måste visa upp en mer positiv sida av sig själv nu, tjejer gillar inte killar som ligger och tycker synd om sig själva.

Allt är enkelt att lösa.
2020-04-19, 12:59
Medlem
denemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Den immuniteten lär gå till jasmine...
Frida gillar verkligen inte Amilia och Mergim.

Hoppas verkligen att så är fallet. Kan ju vara så att Frida får rädda två stycken också.
2020-04-19, 13:00
Bannlyst
Tittar man på antal glada vs arga smileys när Julia, Jasmine och Mergim svarade på tittarnas frågor, så har Jasmine fått bäst feedback och Julia sämst.
2020-04-19, 13:01
Medlem
xrlpyts avatar
Hehehe, Sami berättar vidare Jass utpressningsförsök på Martin, till Amilia...

edit: Jaha, Amilia vill prata om sig själv och allt elakt Martin sagt till henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in