2020-04-19, 12:34
Medlem
manodepressivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Jag undrar snus som dom bruger, liggar det i små packet og parat . Troede inte flickor andvender det så mycket. Er det for det er lettare i huset når man inte kan röcka

Ja precis. Packade i små tygpåsar. Samma tyg som används till tepåsar.
2020-04-19, 12:34
Medlem
xrlpyts avatar
Det är extremt märkligt att det här fått sådana proportioner. Martin och Jass kom in som singlar, efter ett par veckor var de överens om att dela närhet och pussar och sånt, och någon mellan då och nu växte känslor fram och sedan åtminstone ett par tre veckor tillbaka kan jag förstå om de betraktar varandra som exklusiva utan att det sagts rakt ut (jag vet inte om det gjort det) - MEN INTE INNAN DESS!

Det är helt sjukt att Martin ska behöva stå till svars för ett par pussar på fyllan.
2020-04-19, 12:35
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hahaha jag VISSTE att Jasmine skulle ta tillbaka Martin. Minns ni när hon sa att hon avslutade det "för alla kvinnor där ute"? Att ni minns det kan bero på att det uttalandet kom för typ 24 timmar sedan! 😂😂😂😂😂😂

Tog hon tillbaka honom? Gick snabbt ut och handlade och ingen täckning i affären.
2020-04-19, 12:36
Medlem
Aa fan detta är tragiskt jag är fan ledsen själv, man har ju sett så mycket.

Tycker Jasmine är extremt vidrig och falsk, tyvärr hon är för osäker och omogen.

Jag hoppas Martin känner att han har "tittarnas" stöd i detta efteråt och hoppas fan han lämnar BB fuck den skiten och festa loss lev livet, finns vettigare brudar än Jasmine därute som är mer down to earth.
2020-04-19, 12:37
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hahaha jag VISSTE att Jasmine skulle ta tillbaka Martin. Minns ni när hon sa att hon avslutade det "för alla kvinnor där ute"? Att ni minns det kan bero på att det uttalandet kom för typ 24 timmar sedan! 😂😂😂😂😂😂

Vadå ta tillbaka? Det har hon inte gjort, tvärt om. Nyss i sovrummet och vred om kniven lite till.
2020-04-19, 12:38
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Eller hur!
Och när Mergim bad henne om en grej EN gång så frågade hon om hon jobbade där. What the fuck? En tändare som hon själv hade lånat.
Sjukt beteende!

Det provocerar mig oerhört att hon oftast ligger som en strandad val när hon ber folk hämta saker. I sängen, soffan, sittpuff. Hon är så störd!!
2020-04-19, 12:40
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Vadå ta tillbaka? Det har hon inte gjort, tvärt om. Nyss i sovrummet och vred om kniven lite till.
Jag kom in halvvägs men det enda jag hörde var att Jass tryckte på att Martin tydligen hade sagt att han skulle göra vad som helst för att det skulle bli bra mellan dem igen, och Jass frågade om han skulle lämna BB för henne...

När han undrade hur det skulle lösa något (en helt rimlig invändning) så fick han ett bitch-svar i stil med "jaha, då skulle du ju uppenbarligen inte göra vad som helst.."

Äckligt. Martin måste dumpa henne, ta ett tips från Jass själv och STÅ UPP FÖR DIG SJÄLV! Før hilvide mand!
2020-04-19, 12:41
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Jag undrar snus som dom bruger, liggar det i små packet og parat . Troede inte flickor andvender det så mycket. Er det for det er lettare i huset når man inte kan röcka

Portionssnus är jättepoppis. Vissa utan nikotin t o m men många snusar ju för att de inte kan röka. Du ser inte så mycket lössnus längre.
2020-04-19, 12:43
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Tog hon tillbaka honom? Gick snabbt ut och handlade och ingen täckning i affären.

NEJ, de är inte tillbaka hos varandra! Tvärtom. Martin ska prata med Dr Puh i em för han mår så dåligt.
2020-04-19, 12:43
Medlem
xrlpyts avatar
Sami, och även Lennie ibland, är så gulliga när de håller Martin sällskap. <3 Ja, jag har skrivit det förut och jag kommer skriva det igen. Älskar deras lowkey-stödgrupp för män i kris.
2020-04-19, 12:44
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag kom in halvvägs men det enda jag hörde var att Jass tryckte på att Martin tydligen hade sagt att han skulle göra vad som helst för att det skulle bli bra mellan dem igen, och Jass frågade om han skulle lämna BB för henne...

När han undrade hur det skulle lösa något (en helt rimlig invändning) så fick han ett bitch-svar i stil med "jaha, då skulle du ju uppenbarligen inte göra vad som helst.."

Äckligt. Martin måste dumpa henne, ta ett tips från Jass själv och STÅ UPP FÖR DIG SJÄLV! Før hilvide mand!

Hear, hear! Så är det!
2020-04-19, 12:45
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Aa fan detta är tragiskt jag är fan ledsen själv, man har ju sett så mycket.

Tycker Jasmine är extremt vidrig och falsk, tyvärr hon är för osäker och omogen.

Jag hoppas Martin känner att han har "tittarnas" stöd i detta efteråt och hoppas fan han lämnar BB fuck den skiten och festa loss lev livet, finns vettigare brudar än Jasmine därute som är mer down to earth.

Hon har ju inte gått i teaterskola för intet. Det är bara spel. Titta på bara på incidenten igår när hon stod och bölade i slussen en halvtimme. Inte ens en tendens till röda ögon som man får om man bölat så länge. Så glöm inte bort nu att allt är bara spel från hennes sida.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in