2020-04-19, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
nej hon paktar bara inte, det var inte tillåtet heller denna gång, vet ej varför hon valde dom väldigt oklart!

Men hon vet klart och tydligt att de två hon röstade på vill andra sidan ha ut? Men men 😊

Sami the virgin blir obekväm av att Julia är kär i honom
2020-04-19, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Ja hon är inte kär i Martin, hon vill bara se bra ut i tv med en kille som är snygg.

Jasmine är ytlig och falsk som fan. Det var likadant när hon var kär i Sami, men en sån kille kunde man inte ta hem och visa upp inför föräldrarna.

Hon vill bli kändis, detta är hennes teaterföreställning.

Hon sa idag till honom " Hoppas du eller Amilia åker på måndag "
2020-04-19, 01:45
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Man tackar inte nej till en tjej som Julia, med en sådan stjärt som hon har. Man gör bara inte det.
Vafan nu kliar det i stumpen igen. Jullan är fasen attraktiv. Tänk att hon snackar lite ryska när man pumpar. Fasen nu blir det störd sömn igen.
2020-04-19, 01:46
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Definitivt nån hund som ligger begraven.
Han menar att han är i en "asexuell bubbla" thats bullshit.
Han måste vara oskuld. Allt annat är orimligt.
Eller så vill han inte ha ett luder, eller Glasmans sloppy seconds. Därför att han ser Julia som en syster och inte vill knulla
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Definitivt nån hund som ligger begraven.
Han menar att han är i en "asexuell bubbla" thats bullshit.
Han måste vara oskuld. Allt annat är orimligt.

Hade flickvän i raggarjävlar berättat flera stories om kk, någon han delade med sin kompis.

Han vill inte ligga i tv helt enkelt. Sen lockar nog unga tjejer mer för honom.
Medlem
Förstår inte hur Sami orkar med Julias whine. Hade jag varit Sami hade jag "gått och hämtat min tvätt" för längesedan.

Jag orkar i alla fall inte med henne mer, så jag ger upp för idag.
2020-04-19, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Hon sa idag till honom " Hoppas du eller Amilia åker på måndag "

Japp, äcklig människa är hon, det säger jag inte för att jag vill vara elak mot Jas, men sättet hon beter sig på är så vidrigt.

Hon ser ju att Martin är knäckt endå håller hon på och är glad runt honom och han är luft helt plötsligt för henne.

Så skevt
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Vafan nu kliar det i stumpen igen. Jullan är fasen attraktiv. Tänk att hon snackar lite ryska när man pumpar. Fasen nu blir det störd sömn igen.

Tänk att ta ett stadigt tag om dom där skinkorna, för att varva med lite lätta smekningar över hela rumpan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Eller så vill han inte ha ett luder, eller Glasmans sloppy seconds. Därför att han ser Julia som en syster och inte vill knulla

Han har duckat henne innan glasman också , så jag köper inte den ursäkten!
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vet faktiskt inte? Känns orimligt att hon ska ligga direkt på golvet och såg inte ut som att hon låg i en sådan där puff heller. Men idk. Nu är hon ju tillbaka i sovrummet så hon lär väl hamna i en säng ändå.
Haha, som väntat då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Man tackar inte nej till en tjej som Julia, med en sådan stjärt som hon har. Man gör bara inte det.

Sami kommer att kunna välja och vraka bland obegränsat tjejer om en månad då han går ut, att hålla på med nån ointressant i huset försämrar bara
2020-04-19, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrrnyfiken
Sami kommer att kunna välja och vraka bland obegränsat tjejer om en månad då han går ut, att hålla på med nån ointressant i huset försämrar bara

Jävlar vad du tog i där😂😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in