Citat:
Ursprungligen postat av
Seaniie
Äre någon annan som tycker att Jazz överreagerar? Det är snarare Martin som växer i mina ögon av allt detta. Han visar att han verkligen bryr sig och det var ju 2 månader sen som han och Amilia fyllestrulade? Känns seriöst som att Jazz bara bryr sig om hur hon sett ut för tittarna, och inte över att förlora Martin. Vet inte, av någon anledning så har hon minskat i mina ögon nu. Flashback kanske har rätt, hon kanske är falsk trotsallt?
Ja klart hon överreagerar, kom ihåg det finns en anledning att hon aldrig haft en enda relation.
Hon hade en kille som dumpa henne eftersom hon skulle vara med i big brother och Jasmine sa att hon ALDRIG kunde tänka sig träffa någon på jättelänge.
Inse, hon hade en kille innan BB som inte ville att hon skulle vara med.
Jasmine är med endå, och blir nerkärad håller på med Martin efter 5 dagar.
Kan hon släppa den killen så lätt så kan hon släppa Martin lika lätt, vilket vi ser bevis på nu.
Tänk själv, du säger till tjejen du är med, jag ska va med i big brother, hon blir jätteledsen, säger om du är med i det där programmet så är det slut mellan oss.
Man är med endå och sen kärar man ner sig i någon ny brud därinne inför kameror för alla efter bara några dagar.
Hon är skev som fan Jasmine, smutsbrud, att inte folk ser igenom henne.