2020-04-19, 01:02
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Då har du inte tittat på säsongen för Sami var nummer ett. Efter hon fick nobben så försökte hon med Alex och Lennie. Men hon var tvungen att ta gonorréauran för att tillfredställa hennes behov.
hehehe. Har jag inte tittat på Säsongen. =)
Tror jag sett mer än dig, följt Live sen första dagen.
Men förstår att du inte vet det för du är ny på Flashback.
och Jag betalar inte ens för BB live som du gör. och jag kollar i gratis live i 4k

Du har hållit på och skrivit såhär flera gånger och kommenterat att man inte sett hela säsongen, Glömsk?

BB är fan ruttet i år. Amilia ska ut.
2020-04-19, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
hehehe. Har jag inte tittat på Säsongen. =)
Tror jag sett mer än dig, följt Live sen första dagen.
Men förstår att du inte vet det för du är ny på Flashback.
och Jag betalar inte ens för BB live som du gör. och jag kollar i gratis live i 4k

Du har hållit på och skrivit såhär flera gånger och kommenterat att man inte sett hela säsongen, Glömsk?

BB är fan ruttet i år. Amilia ska ut.

haha finns det någon här som betalar?
2020-04-19, 01:04
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Haha hur fan kan man ljuga på Lennies namn den mest artiga personen. Ni förtjänar o bli fistade av honom för dessa lögner.
Men för helvete, det finns säkert nån jävla Lenny avgudar grupp på fb du kan terrorisera istället för oss!!
Fast du verkar ju vilja starta en helt jävla ny religion, byggd helt runt den där kuksugande pedofilbögen!!!
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-19 kl. 01:08.
2020-04-19, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Men för helvete, det finns säkert nån jävla Lenny avgudar grupp på fb!
Fast du verkar ju vilja starta en helt jävla ny religion, byggd helt runt den där kuksugande pedofilbögen!!!!

för att han är ett hot mot er gud orgen-gangster/Raggar sami så målar ni Lennie på det viset.
2020-04-19, 01:07
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
haha finns det någon här som betalar?
Många Betala för Liven.
Jag betalar inte en krona på skiten.
jag kollar för det är gratis. Kollar endast Måndagar på TV, tittar inte ens på TV avsnitten.
Även alla andra säsonger har jag kollat Gratis streams.

BB är ruttet det här året. Sämsta året hittills.
2020-04-19, 01:10
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
för att han är ett hot mot er gud orgen-gangster/Raggar sami så målar ni Lennie på det viset.
Du är ju för fan värre än Jehovas vittnen!🤯
2020-04-19, 01:11
Medlem
fick ni med samis ass crack där så ni kan runka till
2020-04-19, 01:11
Medlem
Haha nu droppa Sami pizzadramat i lilla big brother.

Kan dra den storyn för att det ska sparas i tråden med, då det handlar om fake jassa.

Jasmine hade suttit och putat ut fittan emot alex i alla möjliga ställningar för att hon älskar bekräftelse av män. Luder som hon är.

Hon har även spelat på "min prins min prins martin" ett tag och även råkat försäga sig att hon hoppas träffa någon efter big brother innan hon kommer på sig själv att hon har martin... LOL

Sedan får hon uppdraget om onanikojan, här kunde hon visa att hon verkligen gillade Martin på riktigt och valt att komma tillbaka till honom.

Men vad gör ludret? Jo hon väljer att ta emot onanikojan och inuti boxen är det en rådiss emot henne "Mediahora" singel, bild på adam alsing.

D.v.s. hon blev fett dissad att hon visade sig vara ett kameraluder och nu blir det ju svårt att förklara sig inför Martin varför hon inte vill komma tillbaka till sin "prins".

Så hon som varit lugn och glad hela tiden och inte ens blivit arg när hon såg att dom åt pizza utan smålog.

Sen kommer hon ut och är rasande på Martin, endast för att flytta fokus ifrån att hon precis sålt sig själv för en onanikoja istället för att visa att hon faktist vill tillbaka till Martin.

Som sagt Jasmine är ett äkta luder, hon skulle suga kuk för vilken kändis som helst efter BB bara för att få vara "känd".

Detta luder ska man inte trassla in sig i något seriöst med det kommer sluta i kaos och hjärtekross.

Hon gör allt för kameror och fame.
2020-04-19, 01:12
Medlem
även när jasmin inte är tillsamans med martin är hon fortfarande avundsjuk när han pratar med julia " vad pratar ni om ??? "
2020-04-19, 01:13
Medlem
Batoss avatar
Ja Julia du e riktigt falsk och kappvändare. Springer mellan alla personer och skvallrar och pratar skit. Just nu ligger du och söker tröst hos Martin som du tidigare idag bara pratat skit om.
2020-04-19, 01:13
Medlem
riskns avatar
Nu ska Julia dra upp Frida igen. Hon har varit helt besatt av henne sedan Frida bytte sovrum. Frida borde ha nominerat Julia istället.
2020-04-19, 01:15
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
fick ni med samis ass crack där så ni kan runka till
Det är ju sånt peddofilLenny och hans 21 åriga pojkvän sysslar med.😉

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem