2020-04-18, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Lennie skulle tjäna mycket på att Amilia åkte ut. Man kunde ju hoppas att han kunde förstå detta. Men det är nog att hoppas för mycket

Verkligen.

Men han är för korkad för det.
2020-04-18, 23:51
Medlem
avixs avatar
Ääh fan vad tråkigt. Nu behöver man iaf inte se något förrän måndag kväll när AMILIA ÅKER UT! Gonatt!
2020-04-18, 23:52
Bannlyst
Dom har ju roligare dom kvällar det inte är planerad fest i huset och produktionen bara skicka in lite random alkohol.
2020-04-18, 23:53
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Sluta tjôta att Lennie skulle vara värdig vinnare. En gubbe som agerar som en 5 åring men ändå spånar efter arslet på en ung grabb. Hur många halvpedofiler finns här inne? Visst han lagar mat som man gör i "Husmodern" och hoppar som ett busigt förstaklassare som har fått sin första klubba. Det är en störd person den där gubben som i normala Big Brother skulle kastas ut av de andra deltagarna för att snaska på en ung grabb. Tänk bara på vad Gurkan hade sänkt den gamle gubben. Jag äcklas dagligen av hans klängande. Sjukt är bara förnamnet på det svinet.
1. Det är Mergin, 21, som jagar efter Lennie, 36. Inte tvärtom.
2. Är man 21 har man haft "åldern inne" i 6 år, man är alltså inte något oskyldigt offer som bara pedofiler skulle vara intresserade av.
3. Jag är helt övertygad om att Lennie har exakt NOLL intresse av Mergim som varken romantisk eller sexuell partner. Du kan vara helt lugn.
Medlem
Flaxifluxs avatar
Drömmen är ju att Amilia och Martin sitter i uppdragsrummet när Amilia åker ut. Både att få se Martins glädjedans och Amilias chockade blick att det är hon som åkt ut
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Nu sitter Julia i köket och hackar på Frida för att Frida har kramat Sami för mycket och för ofta. Snacka om att Julia gör bort sig nu.

Julia är en snake.

Hon fick nobben av Martin, hatat honom sedan dess. Varit avis på Jasmine, velat ha ut Jasmine under tenga.

Betett sig som en fitta. Fick höra om kyssen men berättade inget för Jasmine om den.

Sedan när Martins snedsteg uppdagas och Jasmine kastar bort Martin då flyger Julia på Jasmine och snackar ner Martin och är hennes bästa vän helt plötsligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det verkar som att det kan ha hänt fredagen 6 mars, vilket skulle vara Martins tredje vecka i huset. Om det har förekommit något pussande dem emellan efter det tycks ingen veta, eller åtminstone inte ha några belägg för.

Tack för svar! Dig kan man alltid räkna med ❤️

Jaa jag har ingen heller minnesbild när andra gången skulle skett men Martin säger ju själv att e va i förbifarten från badrummet typ men inte sett något klipp på de än den första gången då amilia som vanligt tar initiativ till hångel med karlar. Klart Martin har den stora skulden i det men de va hon som bjöd upp till dans och joo hon har har förpliktelser som människa att inte hångla med en upptagen. Common sense
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Pga pissfest så tar jag mig friheten och lanserar mitt tips för hur den här säsongen slutar.

1. Sami.
2. Lennie.
3. Mergim.
4. Julia.
5. Frida.
6. Martin.
7. Jasse.
8. Amilia.
Kan nog stämma. Men jag tror Julia blir 3a och Mergim 4a, men kan ha fel.
2020-04-18, 23:54
Medlem
Lunatics avatar
Lack jag blir på Råttan Lennie som snodde Jassas godis och vägrar lämna tillbaka det.
Väntar han så här länge med att lämna tillbaka så är det inte ett skämt.
Okej om man gömmer och när jassa letar så kan han lämna till baka efter några minuter.
Men det har fan gått timme, då är det inte något skämt.
Råttan Lennie.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Julia är en snake.

Hon fick nobben av Martin, hatat honom sedan dess. Varit avis på Jasmine, velat ha ut Jasmine under tenga.

Betett sig som en fitta. Fick höra om kyssen men berättade inget för Jasmine om den.

Sedan när Martins snedsteg uppdagas och Jasmine kastar bort Martin då flyger Julia på Jasmine och snackar ner Martin och är hennes bästa vän helt plötsligt.
Sami och Lennie är de enda som är någorlunda OK i huset. Resten är skräp.
Medlem
Citat:
Julia är en snake.

Hon fick även nobben av sami men inte släppt hans svans.. än
Medlem
Citat:
Fjortisjassa anser att en kyss för flera veckor sen när dom inte ens är ihop är lika illa som att ha sex med en annan när man uttalat att man är ihop med varandra.

Dom är isär och det kommer aldrig bli något igen efter detta det kan jag garantera. Detta håller aldrig.

Tack! Instämmer med dig. Vore underbart att se Martin mingla ner i säng med någon annan nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in