2020-04-18, 23:38
Medlem
Det skeva är att om man får reda på att Martin kysst Amilia.

Och sen säger man, vi får se efter Big Brother hur det är på kameran om jag kan acceptera det eller ej.

Ska Martin lämna Big Brother, det ska gå en hel månad, hon ska komma ut, titta på videon, sen säga, okej då vi kan köra på igen.

Fattar hon inte att om hon inte löser det med Martin nu eller bestämmer sig för att det är över for good så kommer det aldrig funka.

Så jävla trög människa Jasmine är.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Menar du inte att Lennie böjer sig?

Jag ser honom böja sig varje dag.

Amilia har honom i sitt koppel.

vad ska han göra höja rösten och se ut som en idiot i tv? han har sagt ifrån flera gånger på ett artigt men ärligt sett.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
att våga kan kosta honom miljonen , så varför inte bara va glad och forsätta spelet. Spela spelet med hjärna inte med känslor.

Jävligt riskabelt dock, att han väljer att alliera sig med landets största mobbare. Och agera knähund till henne.

Men det är vad jag tycket.
2020-04-18, 23:41
Medlem
Citat:
Jävligt riskabelt dock, att han väljer att alliera sig med landets största mobbare. Och agera knähund till henne.

Men det är vad jag tycket.

jo men han paktar inte och snackar skit om andra deltagare osv. han har aldrig nämt att han vill ha ut någon. Spelat ett cleant spel hela vägen.
Medlem
Hur är det med Jasse och Martin nu? Isär eller par? Tacksam för uppdatering
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Sluta tjôta att Lennie skulle vara värdig vinnare. En gubbe som agerar som en 5 åring men ändå spånar efter arslet på en ung grabb. Hur många halvpedofiler finns här inne? Visst han lagar mat som man gör i "Husmodern" och hoppar som ett busigt förstaklassare som har fått sin första klubba. Det är en störd person den där gubben som i normala Big Brother skulle kastas ut av de andra deltagarna för att snaska på en ung grabb. Tänk bara på vad Gurkan hade sänkt den gamle gubben. Jag äcklas dagligen av hans klängande. Sjukt är bara förnamnet på det svinet.
Medlem
Citat:
vad ska han göra höja rösten och se ut som en idiot i tv? han har sagt ifrån flera gånger på ett artigt men ärligt sett.

Jag vet inte när du började titta på detta program.

Men så mycket skit som rosa rummet pratat, och mobbat folk bakom deras ryggar första veckorna, medans toffel-Lennie legat där som ett fån och lyssnat på är patetiskt.

Han är en medmobbare utan dess like.
2020-04-18, 23:43
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Byt ut ordet väljer mot våga, så håller jag med dig i resten.
Helt jävla rätt, dumLenny är en mänsklig amöba helt ryggradslös!
2020-04-18, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Hur är det med Jasse och Martin nu? Isär eller par? Tacksam för uppdatering

Fjortisjassa anser att en kyss för flera veckor sen när dom inte ens är ihop är lika illa som att ha sex med en annan när man uttalat att man är ihop med varandra.

Dom är isär och det kommer aldrig bli något igen efter detta det kan jag garantera. Detta håller aldrig.
Senast redigerad av GrecoBe 2020-04-18 kl. 23:45.
2020-04-18, 23:44
Medlem
Lennie kommer vinna skiten, om ni inte ser det så är ni helt ute och cyklar.
2020-04-18, 23:45
Medlem
Lunatics avatar
Jävla råtta Lennie är.
Snor Jassa's och Jullans godis.
Jullan fick tillbaka sitt.
Men Lennie säger inte att han tagit Jassas godis när han har det i sitt skåp. Jävla råtta Lennie är. Han försöker vänta ut se om Jassa slutar leta efter sitt godis så han har det till sig själv.
2020-04-18, 23:46
Medlem
Citat:
jo men han paktar inte och snackar skit om andra deltagare osv. han har aldrig nämt att han vill ha ut någon. Spelat ett cleant spel hela vägen.

Nej, men han hänger med mobbare. Han är närmast dem i huset. Gör allt för Amilia tex. Han är rädd för henne och ber om ursäkt till henne stup i kvarten.

Att han som 36 åring, inte kan säga till när han hör mobbning bevisar vilken mes vi har att göra med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in