Citat:
Ursprungligen postat av
Krillolero
Jag begriper inte att någon i ett högutbildat land som Sverige ens tar ordet lockdown i sin mun. Det är oförenligt med svensk kultur och skapar tiofallt fler problem än det löser.
Citat:
Ursprungligen postat av
Krillolero
Du har familjer som krossas, barn som traumatiseras för livet, människor som drabbas av psykisk såväl som fysisk sjukdom, andra som skuldsätter sig upp över öronen, ockrare som utnyttjar situationen, organiserad brottslighet som tar över samhället, våld mot kvinnor och barn, ökad alkoholism och drogkonsumtion. Dessutom drabbas den socioekonomiska sfären: små familjeföretag går i konkurs - och ersätts av multinationella jättar - och hela företagandet utsätts för övermäktiga prövningar. ...
- Du har rätt i att en nedstängning skapar enorma problem. Finns något bättre alternativ? Anders Tegnells handlingsförlamning är det helt klart sämsta alternativet. Anders Tegnells passivitet har försatt oss i en situation där vi behöver överväga att stänga ner samhället.
Citat:
Ursprungligen postat av
Krillolero
Stor risk för ekonomisk kollaps med folkligt ursinne som i värsta fall kanaliseras av extremistpartier.
- Ifall dessa extremistpartier sätter stopp för kolonialiseringen av Europa så är jag nöjd. Svarta människors kolonialism är lika avskyvärd som vita människors kolonialism.
Citat:
Ursprungligen postat av
Krillolero
Jag sa att Italien kastas 70 år tillbaka i tiden, vilket är en sanning med modifikation.
...
Demografiskt är landet knockat med ständigt sjunkande födelsetal och ökande dödstal.
- Det stora problemet är inte bristen på egna barn. Det stora problemet är överflöd av kolonisatörernas barn.
Citat:
Ursprungligen postat av
robocop999
Det kommer fortsätta så länge majoriteten av folket, i likhet med mördare som finns här på FB, fortsätter stödja regeringen.
Inom nån dag kommer den fula äckliga kossan Lena på AB prata om att sossarna har nu 187% stöd i Sverige.
- Senare kan hon säga "Ojsan. Det blev massor av dödsoffer i Covid-19. Nu behöver vi importera ny befolkning för att ersätta alla svenskar som har stupat. Det står ju massor av bostäder lediga i Sverige. Dessa bostäder kan användas till att inhysa ännu mer av Afrikas överbefolkning".