2020-04-18, 21:12
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu är jag inte en frisör, men är inte det där bara vanlig pigmentfärg utan den där hopblandningsprocessen? Spelar la fan ingen roll om man sitter varmt eller har en påse på huvudet? De gånger jag använt pigmentfärgningar är det i med skiten, lalla runt i badrummet i 10 min och sen har skiten sugits upp i det blekta.
2020-04-18, 21:14
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Patzy är live nu med Anty och Alex,Vickan o Lisa
Vem är det?
2020-04-18, 21:17
Medlem
__Alez__s avatar
Undra om corona-läget gjort att det inte verkar finnas någon vidare motivation att göra något roligt av denna säsong.
Ta bara ett disco finns så mycket roligt att göra på det som tar en tillbaka till då man gick på skoldisco.

Klart mycket försvåras p.g.a corona. Några gånger har produktionen visat taktkänsla men oftast känns allt bara njaaaaa.
2020-04-18, 21:17
Medlem
avixs avatar
Woho Julia och Jas har fixat sig för disco! Varför går inte andra in för temat? Så trist.

Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nu är jag inte en frisör, men är inte det där bara vanlig pigmentfärg utan den där hopblandningsprocessen? Spelar la fan ingen roll om man sitter varmt eller har en påse på huvudet? De gånger jag använt pigmentfärgningar är det i med skiten, lalla runt i badrummet i 10 min och sen har skiten sugits upp i det blekta.
De hade tydligen blandat ut den lite för den var mörkgrön från början. Grejen med just dessa färger är att man blandar dem med typ balsam för att anpassa nyansen från pastell till neon/mörk. Sen står det att det är bra med plastpåse, men man ska ju inte ha nyblekt hår som suger upp färg som en Olga suger..
2020-04-18, 21:18
Medlem
Vad bra att de fick in en discolampa och allt, det som syns så mycket när de har 175 lampor i taket! Bidrar till riktigt mysig stämning!
2020-04-18, 21:20
Medlem
xrlpyts avatar
Martin ser så vingklippt ut, jag lider lite.
2020-04-18, 21:20
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Undra om corona-läget gjort att det inte verkar finnas någon vidare motivation att göra något roligt av denna säsong.
Ta bara ett disco finns så mycket roligt att göra på det som tar en tillbaka till då man gick på skoldisco.

Klart mycket försvåras p.g.a corona. Några gånger har produktionen visat taktkänsla men oftast känns allt bara njaaaaa.
Neej de kan omöjligt skylla detta på corona. De måste ju ha planerat säsongen innan den började, och så jobbigt är det inte att styra upp lite mer än detta. De skickade in popcorn, alkohol och glitterspray typ? Fan fixa ett sovrum till ryska posten (de fick ju ändå en lapp.. wow), ett sovrum med diskolampa där det dansas tryckare.. ja mycket kan göras billigt och snabbt helt enkelt.
2020-04-18, 21:21
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Woho Julia och Jas har fixat sig för disco! Varför går inte andra in för temat? Så trist.

De hade tydligen blandat ut den lite för den var mörkgrön från början. Grejen med just dessa färger är att man blandar dem med typ balsam för att anpassa nyansen från pastell till neon/mörk. Sen står det att det är bra med plastpåse, men man ska ju inte ha nyblekt hår som suger upp färg som en Olga suger..
Nä, men de gånger jag har blekta toppar drar jag ibland i lite rött eller rosa för att få fräs på grejerna och då har jag ingen plastpåse.

Men jaja, han får väl gå runt med en rosa påse på huvudet. Rosa klär honom.
2020-04-18, 21:21
Medlem
MEN ÅH LENNIE<3 sådär brukar jag också göra med glowsticks.
2020-04-18, 21:22
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Martin ser så vingklippt ut, jag lider lite.
Han är en jävla mes. Han borde man up och bara "aaa vi hånglade, shit happens".
2020-04-18, 21:22
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nä, men de gånger jag har blekta toppar drar jag ibland i lite rött eller rosa för att få fräs på grejerna och då har jag ingen plastpåse.

Men jaja, han får väl gå runt med en rosa påse på huvudet. Rosa klär honom.
Haha ja alltså plastpåse eller värme brukar man använda när håret har svårt att ta till sig färgen.
Håller dock med om att han klär i rosa..
2020-04-18, 21:23
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vad bra att de fick in en discolampa och allt, det som syns så mycket när de har 175 lampor i taket! Bidrar till riktigt mysig stämning!

OnT: Lennie har lite troll-look i vanliga fall, men nu med den stora öronringen ser han verkligen ut som det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in