2020-04-18, 19:41
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Bara jag som tycker att Jassa överdriver det här med Martin och Amilia? Det var ju bara en liten puss, inte så att de grovhånglade direkt. De hade väl inte heller haft sitt snack om att vara "exklusiva"? Men jag gissar väl att gränsen för att vara "otrogen" mot någon är olika
Kan bara hålla med, men hon ska ju göra sig poppis hos TV tittarna, löjligt!
Senast redigerad av Zingo2 2020-04-18 kl. 19:43.
Medlem
zzxxccvvs avatar
Amilia ska ut på måndag, sen Mergim. Verkar som att många har glömt bort vilken kvinnohatare han egentligen är.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag såg det live, hon hade ränder i makeupen när Lennie kom in och bad henne smaka på kolan.
Jaha men den frekvensen såg jag också. Om du kollar klippet jag postade så snuvar hon med näsan där också men man ser inga tårar och ansiktsuttrycket återgår till det normala nån sek efter. Så uppenbarligen kan hon låta sådär med näsan utan att gråta.

Jag kollade klippet där Lennie kommer in igen men ser inga tårar eller tydliga ränder. Jag ser något som skulle kunna vara en rand på ena kinden, men det är inte så tydligt. Oavsett om hon grät på riktigt eller inte så har hon skådespelat endel i huset så det är inte konstigt om folk tror det är skådespel denna gång också. Ingen rök utan eld. Hon pratar även med sig själv i skåpet. Men hon kanske brukar göra så när hon är hemma också.
2020-04-18, 19:42
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Tar ikapp robinsonavsnitt och slår igång liven och hör Jas säga till Julia "Du är rättvisans...gudinna?". Alltså vad fan, har de bara druckit ett glas vin? Vilket svammel de matar ur sig.

Julia tyckte att statyn hon skulle stå som ("Rättvisans gudinna" Justitia) passade henne perfekt...
Jasmine kanske håller med
2020-04-18, 19:43
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hoppas verkligen Am åker på måndag. Hade varit kul att se hur Mergim och Lennie blir utan henne. Tror det blir en trio av de två och Frida i så fall. Det unnar jag Frida. Särskilt efter allt hon fått stå ut med den här veckan. Ja jag unnar Lennie det också. Att slippa Am.

Skönt se Jassa lämna också annars kommer Lennie och Mergim stå med varandra nästa vecka!! Tänk lite framåt Har du tänkt på det?
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-18 kl. 19:54.
Medlem
Martin har tyckt synd om sig själv hela dagen
Medlem
mscatzys avatar
Fattar inte varför Martin inte bara kan säga "Jag gillar dig så mycket Jass och jag är så ledsen över det som hände. Kan vi inte försöka fixa det här?" Ingenting typ. Bara ligger och skäms eller tycker synd om sig själv eller vad?

Är det för att han har svårt att prata om känslor eller?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Tjafset mellan Amilia, Jassa och Martin är den bästa underhållningen Grevinnan af Stockholm bjudit på. Fattar inte varför ni lackar på henne för detta. Jag har LÄNGTAT efter konfrontationen.

Med det sagt vill jag ändå ha ut den late fan. 🙃
Medlem
julia är så fittig mot frida tittar knappt på henne jasmine snackar iallafall med frida

frida stiger för mig hoppas hon går till final
2020-04-18, 19:44
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Skönt se Jassa lämna också annars har Lennie står chans att stå mot mergim nästa vecka? Har du tänkt på det?
Hahaha nä det har jag inte tänkt på men mig kvittar det helt. Lennie får gärna åka också.
Medlem
Sami och Frida är dom enda vettiga just nu
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
julia är så fittig mot frida tittar knappt på henne jasmine snackar iallafall med frida

frida stiger för mig hoppas hon går till final

Sami, Julia/Lennie och Frida i final!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in