2020-04-18, 19:04
Medlem
mscatzys avatar
Amilia tackar för att bästa dagen och festen var igår. Antagligen för att Jass inte var med och hon kände sig som queen för att hon fick stå i centrum i Martin-incidenten.
2020-04-18, 19:05
Medlem
jasmin glömde bort korven, men martin som hade tal INNAN henne nämde den........
2020-04-18, 19:05
Medlem
Zingo2s avatar
Varför ska Amilia och Jassa lägga in engelska ord när de ska berätta nåt?

Amilia ser inte glad ut😀😀😀😀😀😀 Det glädjer mig.😀😀😀😀😀😀
2020-04-18, 19:06
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Varför ska Amilia och Jassa lägga in engelska ord när de ska berätta nåt?

Amilia ser inte glad ut😀😀😀😀😀😀 Det glädjer mig.😀😀😀😀😀😀

Att Jass gör det är väl inte så konstigt eftersom hon faktiskt har brittiskt påbrå. Amilia kan du nog räkna ut själv varför.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Då såg vi inte samma sak.

Ser du tårar här också? https://www.instagram.com/p/B_FqUYtn18t/

Tittade bara på början av klippet och där ser jag inga tårar iaf. Har också sett Jassa skådespela en massa i huset och är inget fan av det. Men just i handduksskåpet i Slussen var det tårar i makeupen. (För jag antar att det var den sekvensen du hänvisade till?)
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Sami: Jag skulle vilja lyfta att Emilia är en tönt.
Haha Sami lika skön som alltid
2020-04-18, 19:07
Medlem
Spajdors avatar
Amilia såg riktigt förolämpad ut när Lennie sa att det inte blir någon middag ikväll
2020-04-18, 19:08
Medlem
Gissar att det är Alex som skrivit Bombaclat på Svantetavlan? Då ljög dom inte, såg bra ut
2020-04-18, 19:08
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Jag tror nog allt att det finns några mullvader här inne..
Ja precis, det hade ändå skrivits om det här först. Det blev väldigt lustigt när jag bara läst om det här och ett brev kommer in "tittarna tycker" och inte visste om röstningen
de vore korkade om de inte mullvadade här, med tanke på hur mycket smart vissa skriver härinne.
2020-04-18, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blanketfullofshit
Jag måste bara få ställa en fråga:
Varför hatar dom flesta Jasmine så mycket? Varför kallar ni henne för luder? Är det för att hon haft sex med Martin? Och isf varför pratar ni inte på samma sätt om honom?
Jag har endast kallat henne för skriket från Halmstad. Jag ogillar henne för att hon är dryg, jobbig, korkad och att hon skriker hela tiden för minsta lilla. Jag tycker hon är skit jobbig! Hon är 26 år men beter sig som en skrikande fjortis och hon är lika intelligent som en 5-åring + att hon kör ett skådespeleri för tittarna.
2020-04-18, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Tittade bara på början av klippet och där ser jag inga tårar iaf. Har också sett Jassa skådespela en massa i huset och är inget fan av det. Men just i handduksskåpet i Slussen var det tårar i makeupen. (För jag antar att det var den sekvensen du hänvisade till?)
Ja jag såg ett drygt 10 min långt klipp med det. Kanske har du sett mer av det.
2020-04-18, 19:13
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blanketfullofshit
Jag måste bara få ställa en fråga:
Varför hatar dom flesta Jasmine så mycket? Varför kallar ni henne för luder? Är det för att hon haft sex med Martin? Och isf varför pratar ni inte på samma sätt om honom?
är du på riktigt intresserad av vad man har för skäl till att kalla henne för luder? säger väl något om man hatar någon man bara lärt känna genom att följa den genom en skärm...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in