Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
JG har i messengerkontakt med SD visat oro om vem mördaren är. Men inte HD. Inte SD. Det säger en hel del. SDs frånvaro på kontaktsökeri till Lena säger också enormt mycket. Men inget man kan låsa in honom för. Det finns så otroligt mycket indicier på den mannen så det borde gå att döma honom. Men inget juridiskt bindande. Det är väl själva fan att den där äcklige lismande manipulerande typen, MrNice, verkar ha begått det perfekta brottet.
HD har, så vitt jag kunnat läsa mig till, inte heller uttryckt nån oro att det skulle gå en mördare lös i området. Borde man inte oroa sigsom det ifall en kvinna blivit mördad där man själv bor? Och man inte vet vem mördaren är? De hade samma kontaktnät. Nån i deras kontaktnät borde vara mördaren, men hon visar inte någon oro alls.
Det luktar riktigt mycket skit hos paret Davidsson.
Det är lama försök från JG. Han VET. Men han tycker inte ett våldsamt mord är värt att förlora sin bromance för, så han låter sig tystas.
SD som var "SÅ OROLIG" för kvinnors väl och ve ett par dagar innan när han ringde Polisen, han oroar sig inte alls längre när ett brutalt mord på hans älskarinna sen 6 år tillbaka sker: "Det ska bli så bra nu".
När jag läste slutet på hans patetiska brev till Tingsrätten, så kunde jag inte sluta skratta. Till slut visste jag inte om jag skrattade eller grät.
"Det gör ont i hela kroppen att höra andra beskriva ett monster som kontrollerar och skadar kvinnor".
Stackars SD som har så ont i kroppen.

För att någon pekar finger mot en gift man som hade en älskarinna i sex år och sen kanske mördade henne.
Det var bara för mycket! Också ett tecken på att han enbart kan känna empati för sig själv. Ingen annan. Hade han varit normal så hade minst 80% av brevet handlat om hur fruktansvärt det är för LW och LW´s familj och andra utsatta. Till exempel hans barn. Men nej, det är han som har "ont i hela kroppen", för att någon förstör hans självbild. Äcklas gör man. Hela tiden.
Jag ger inte upp hoppet som vissa tycks göra.
Jag vägrar tro något annat än att Åklagaren och Polisen (även de poliser som schabblade i början) ser till att rätta till detta felet så fort de kan. Detta måste vara er mission. En eller två mördare ska inte gå fria. Barn, kollegor, grannar och andra ska inte behöva leva i skräck.
Ta gärna in några nytänkande hjärnor från andra delar av landet, som hjälp och se till att hålla väck SD´s polare från utredningen.
#TeamÅsaHiding