2020-04-18, 16:17
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Blir svårt. Vi ska rösta ut Amilia alt Jassa tycker jag.
Nej, Julia eller Martin tycker jag.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Narcissister pendlar i humör när de inte får uppmärksamhet eller som de vill blir då än mer elaka, offer, drar sig undan för att tänka ut hur de ska återta sin drottningposition nä de återtar tronen blir de uppspelta och överdrivet lyckliga, exakt som Amilia

Ja, det är fan sant!
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hur många tror att Jassa och Martin sover i samma säng inatt? Jag både tror och hoppas enbart för att reta röven av Amilia som är så nöjd att förstört mellan dem. Subbor som Amilia kan inte ha förhållanden pga sitt fula sätt, för att må bra är mission att förstöra för andra.
Garanterat. Martin kommer "stå på sig" mot Amilia på fyllan och Jasmine, som tycker det är en sexig egenskap, kommer se det och sedan ge efter för lite makeup-sex.
Medlem
Det finns ingen annan i huset som sitter glad och lycklig när hon varit delaktig i ett bråk och där andra mår jättedåligt psykiskt. Gäller alla hon bråkar med. Hon njuter av att ha verbalt kört över folk och psykiskt manipulerat dem.
2020-04-18, 16:18
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, det är fan sant!
I know 🥂
2020-04-18, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Antagligen därför Martin var så arg på henne inatt och kallade henne tönt hela tiden för att irritera henne

Förmodligen. Och för att han precis som alla andra är så trött på henne.
2020-04-18, 16:20
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Garanterat. Martin kommer "stå på sig" mot Amilia på fyllan och Jasmine, som tycker det är en sexig egenskap, kommer se det och sedan ge efter för lite makeup-sex.
Vilket är det bästa sexet, efteråt skratta å sedan somna skedandes
2020-04-18, 16:21
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Vet faktiskt inte. Hörde bara att Julia frågade något i stil med "sa han något" och Jas svarade "ja, vi måste prata och ja ba ja det måste vi. Sa åt honom att äta först ....." sen uppfattade jag inte allt. Hon skojade om att han skulle fixa till sig innan "som alltid när vi bråkat"

För bara några dagar sedan frågade Jass Frida om det var för tidigt att säga till honom att hon älskar honom. Förstår att det är ett hårt slag för henne. Det var nog bra att hon var i barnrummet så att hon fick tid att sansa sig och tänka så att det inte blev världens drama.
2020-04-18, 16:21
Medlem
Blanketfullofshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Glasman är hemma och sänder live på instagram så tror inte det

Han ska tydligen möta upp dem på fest senare ikväll
2020-04-18, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
kan vi rösta ut julia på måndag
Kan och kan, men vi vill inte.
Den vi vill rösta ut är Amilia, dock kommer produktionen göra allt för att så inte sker
2020-04-18, 16:22
Medlem
har inte martin vaknat änn?????
2020-04-18, 16:24
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
För bara några dagar sedan frågade Jass Frida om det var för tidigt att säga till honom att hon älskar honom. Förstår att det är ett hårt slag för henne. Det var nog bra att hon var i barnrummet så att hon fick tid att sansa sig och tänka så att det inte blev världens drama.

Ja, och jag tror att Frida var en bra samtalspartner där. Hoppas det iaf.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in