Jag önskr du har rätt men jag tvivlar faktiskt. Jasmine har en massiv fanbase som röstat kvar henne förr. Och så jär delat har inte flashback varit förr heller.
Jag kan inte fatta hur vare sig Jasmine eller Amilia alls kan vara kvar i huset alls egentligen. Det är fan tittarna som har nominerat fram tills nu. Och dessa två motbjudande människorna är KVAR i huset.
Mitt drömscenario är att två går ut, dvs Jasmine OCH Amilia.
Ja jag gillar inte heller Jasmine. Men tro mig, nu när vi har chansen så måste Amilia ut. Hon är mycket svårare att få ut än jassa
Hör upp gott folk! Tyvärr kommer nog både Jass och Amilia bli kvar på måndag (och även Martin). Produktionen vill nog väldigt gärna spinna vidare på det här så kallade triangeldramat. Jag tippar därför att Mergim åker.
Ja jag gillar inte heller Jasmine. Men tro mig, nu när vi har chansen så måste Amilia ut. Hon är mycket svårare att få ut än jassa
Amilia är hatad av alla och kommer sitta nominerad varje vecka nu när produktionen inte kan göra något åt saken. Jassa kommer hålla sig kvar genom att alla tycker synd om henne.
Ut med Jass.
Kanske, men det tror jag inte. Produktionen vill nog se hur hon fortsätter att förklara sin kärlek till Sami, hur hon fortsätter att råstöta på honom på fyllan.
Som läget ser ut nu så tar de emot så jävla mycket att ge jassa de hon vill (amilia ut)
Hon och Martin kommer lösa sin konflikt så fort amilia lämnar, och vad fan har vi att se på då? Smask o sovandes i alla sovrum.
Gårdagen kastade om mycket ändå. Amilia skapar och går gärna till konflikter och jassa är bara ett jävla skrikluder som inte är mogen att diskutera...