2020-04-18, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Nä alltså det var innan Jas ens hade fått höra vilken fråga det var av Martin.
Det jag störde mig mest på med Julia var bara att hon tjatade hundra gånger till Amilia "du har verkligen noll ansvar i det här!" Tycker hon blivit allmänt falskare och falskare i tiden i huset tyvärr. Som nu så skulle hon låtsas som ingenting mot Jas och försökte prata på som att inget hade hänt.
Jaha, det missade jag.
Fast hon har ju rätt i det, dock. Amilia hade och har inte några förpliktelser mot Martin och det var fel att Jasmine gick på Amilia och skyllde på henne istället för att lägga skulden där den hör hemma. Tycker också att Julia svajat väldigt mycket, men i det här läget hade jag också låtsas som ingenting mot Jasmine. Att börja prata med henne hade ju varit som att medvetet köra in handen i ett getingbo, lol. Tycker det är rimligt och rätt att ingen börjar stöta och blöta sig med Jasmine i det här läget. Bättre att låta henne få smälta saker och ting först.
2020-04-18, 12:00
Medlem
Men jag förstår inte hur fan Amilia själv inte ser och känner av att Lennie inte bryr sig och är trött på henne. Kan hon inte känna av de signalerna? Hon som ska vara så fantastisk och intelligent.
2020-04-18, 12:07
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jaha, det missade jag.
Fast hon har ju rätt i det, dock. Amilia hade och har inte några förpliktelser mot Martin och det var fel att Jasmine gick på Amilia och skyllde på henne istället för att lägga skulden där den hör hemma. Tycker också att Julia svajat väldigt mycket, men i det här läget hade jag också låtsas som ingenting mot Jasmine. Att börja prata med henne hade ju varit som att medvetet köra in handen i ett getingbo, lol. Tycker det är rimligt och rätt att ingen börjar stöta och blöta sig med Jasmine i det här läget. Bättre att låta henne få smälta saker och ting först.
Varför säger alla att Jas lagt all skuld på Amilia? Det jag såg var att Jas var väldigt tydlig mot Amilia att hon inte var sur på henne utan ville bara ha svar eftersom Martin "inte mindes". Nu är det ju också rätt tydligt att det är Martin hon är sur på?
Sen håller jag med i att det var rätt att Am inte hade något ansvar i det, men Julia betedde sig som att hon gottade sig i dramat genom att upprepa det hundra gånger.
2020-04-18, 12:09
Medlem
Fruktdrakens avatar
Herregud, låt Jasmin vara arg och ledsen. Helt normalt reaktion på att känna sig lurad och bedragen. Hoppas bara hon förstår att fake prinsen är skräp. Bara hon mognar och slutar skrika kan hon få en bra partner. Hon är faktiskt snäll och söt. Det är attraktiva egenskaper och resten kan hon jobba på 😇
2020-04-18, 12:13
Medlem
varför packar inte jas och flyttar till det andra rummet jo för hon vet att hon kommer krypa tillbaka till honom
2020-04-18, 12:18
Avstängd
vilken feg gris prinsen är som låtsas sover och direkt när dörrens stängs så var det fritt fram
2020-04-18, 12:19
Medlem
Globalisten55s avatar
Lilla Julia spelar detta bra,vet att Martin går runt och säger att han hatar henne,vet också att Jasmine är likadan.Sami och Julia gillar egentligen inte detta paret men spelar med.Det är egentligen inte många som gillar varandra där utan spelar som om dem är det
2020-04-18, 12:22
Avstängd
hon flyttade även magneterna på kylskåpet, det är över ladies and gentlemen! martin sköt sig själv i foten.
2020-04-18, 12:22
Medlem
varför ser jassa så jävla sur ut i köket för? ska hon spela ut den bedragna korten fullt ut nu eller?
2020-04-18, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Varför säger alla att Jas lagt all skuld på Amilia? Det jag såg var att Jas var väldigt tydlig mot Amilia att hon inte var sur på henne utan ville bara ha svar eftersom Martin "inte mindes". Nu är det ju också rätt tydligt att det är Martin hon är sur på?
Sen håller jag med i att det var rätt att Am inte hade något ansvar i det, men Julia betedde sig som att hon gottade sig i dramat genom att upprepa det hundra gånger.
Hon sa att hon inte är sur på Amilia, men hon påpekade även att hon tycker det är fel att Amilia raggat och kysst en "upptagen" kille, och hon sa flera gånger när hon pratade med Amilia att Amilia har lika stor skuld i detta som Martin. Sedan sa hon flera gånger under kvällen till Frida typ "Hur fan kan hon gå runt och säga att hon inte har någon skuld, det är lika mycket hennes fel" och att "Skulden är 50/50 mellan dem". Nu när hon kom ut ur barnrummet sa hon ju även att "Amilia låtsas som att hon inte gjort något fel". Så jo, hon har lagt skuld på henne också. Att det till slut landar i att hon är mest sur på Martin är ju dock inte så konstigt.
Det håller jag med om, men det är ju lite typiskt Julia också. Hon är inte sen med att slänga bensin på elden, när hon är tillräckligt långt borta från den för att själv inte bli bränd.
2020-04-18, 12:25
Medlem
mscatzys avatar
Julia sade inte alls att hon måste gå och berätta för Jass. Hon blåljuger alltid. Hon sade att hon kände att hon inte kan ta upp det med Jass för det blir kaos. Mytoman de luxe. Inte första gången hon vrider på sanningen så.
2020-04-18, 12:26
Medlem
Någon som vill sammanfatta natten för mig? Har det varit bråk?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in