2020-04-17, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Måste säga att jag är lite oroad över att ca 33% har reagerat positivt på Amilias svar i C-more appen.

Ja, det är en stor del av Sveriges befolkning som är skadat tyvärr.
2020-04-17, 22:37
Medlem
Ska Jasmine alltid se ut sådär i håret? Har hon liksom nöjt sig eller va?

(Nej, jag hittade ingenting annat att kolla på så jag hamna på BB ändå............)
2020-04-17, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Nej hon svarade ärligt att de kyssts. Jag tror Martin är oärlig om att han inte minns.

Exakt datum för när det hände är inte ens relevant. Det var bara något Martin tog upp för att få det att låta osant. Det blir ju inte mindre sant för att Amilia inte minns datumet. Det är tittarna som har ställt frågorna.

Om Jas vill ha svar så är det naturligtvis viktigt för henne. Så visst fan är det relevant.
Vad sedan Jas gör med svaret är naturligtvis upp till henne. Att Amilia inte vill minnas när hon gjorde vad bakom jas rygg, är fullt förståligt men likt förbannat ruttet gjort.
Inte blir det mindre ruttet för att Martin var delaktig.

Du har alltså två svin i detta. Det ena svinet stavas Amilia och det andra svinet stavas Martin
2020-04-17, 22:38
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Enligt mig skrev jag ju klart och tydligt.

Det är inte bara med läsförsåelsen du verkar ha problem med iaf.
Ok, läste för snabbt. Ursäkta, det var inte meningen. Jag är som Lennie, förlåt.
Medlem
Miraquellas avatar
Hur sjukt är det att behöva melatonin då man är 26 år??? Heeeelt crazy.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
att man kan pakta eller säga något till någon när man byter battarier, när man tar bort battarierna så hinner man säga något.

Haha, ja de kan ju försöka få ur sig ett par ord. Det sitter mikrofoner i rummet (väggar & tak) också, BB hör allt.

Malin var tydlig med att pakter resulterar i auto-nominering: snack, paktande och även gråzoner resulterar i direkt auto-nominering, där är en av gråzonerna hon nämnde i måndags.
2020-04-17, 22:39
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Nej. Finns ingen otrohet till att börja med. Jassa 13 år. Bara släpp. Seriöst, 2 kyssar med Amilia. Vad faan har hon själv gjort? Gapa och skrika, mycket värre.
Problemet här är nog att Martin är så slirig och dryg.😁
Plus att han inte kan stå för vad han gjort, och skyller ifrån sig bla på Julia som ju inte gjort något fel.
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-17 kl. 22:46.
2020-04-17, 22:40
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Sami vilket jävla vider, lyfte benet och drog av 10 brakare att han inte skämms
I detta sällskap hade jag gjort likadant.
2020-04-17, 22:40
Medlem
iridescences avatar
Fy fan vad Martin är obehaglig, han blir ju bara värre för varje dag
2020-04-17, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Måste säga att jag är lite oroad över att ca 33% har reagerat positivt på Amilias svar i C-more appen.
Större delen av dessa kan aldrig sett henne live, inte en chans.
2020-04-17, 22:41
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Sami vilket jävla vider, lyfte benet och drog av 10 brakare att han inte skämms
Nä, med all rätt. Allt skitprat han tvingats lyssna till i dag. Du vet. Spela inte dum. Både du och jag följt cirkusen i dag. Eyes on you...🤣👍
2020-04-17, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Om Jas vill ha svar så är det naturligtvis viktigt för henne. Så visst fan är det relevant.
Vad sedan Jas gör med svaret är naturligtvis upp till henne. Att Amilia inte vill minnas när hon gjorde vad bakom jas rygg, är fullt förståligt men likt förbannat ruttet gjort.
Inte blir det mindre ruttet för att Martin var delaktig.

Du har alltså två svin i detta. Det ena svinet stavas Amilia och det andra svinet stavas Martin
Hon fick ett svar på ungefär när det var och det borde räcka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in