Nu pudlar Martin mot Amilia också...
Fan att ingen kan stå upp ordentligt mot henne. Hon växer ju bara av att tofflorna Martin, Lennie och Mergim alltid känner att dom behöver be om ursäkt för husfridens skull
Det har varit en hel drös tillfällen på fyllan där Martin tagit initiativ, flirtat, flinat, kladdat, kysst och slirat fram ”jag gillar diiiiig” till Amilia. Mycket kladd och närhet dem emellan, klart ömsesidigt (till skillnad från med Lennie).
Typ det här klippet? Stryker undan hennes hår och låter henne ha handen på sitt lår...
Nu pratar jag om själva kyssen. Sen är jag medveten om att han verkar vara en flörtig person. Den där situationen var väl precis innan han började sova med Jassa och dom båda började visa känslor för varandra. Förnekar absolut inte om att Martin varit flörtig med Amilia. Men att han ska ha tagit initiativ till att kyssa henne samt ta på hennes bröst håller jag inte med om.
Victoria och Amilia är såna som får den som inte har gjort något att be om ursäkt. Fan, ingen kille i det där huset har några balls. Rodney måste ju skämmas om han han kollar på årets BB.
Nu pudlar Martin mot Amilia också...
Fan att ingen kan stå upp ordentligt mot henne. Hon växer ju bara av att tofflorna Martin, Lennie och Mergim alltid känner att dom behöver be om ursäkt för husfridens skull
Hon har lite av sektledarstil och sånt kan få den bäste att låta sig hunsas. Det är väl bara Sami som har någon form av intelligens och kontroll där inne. Bögparet är typiska sektmedlemmar och det är därför dom tyr sig till Amalia. Utan henne blir dom vilsna.