2020-04-17, 17:39
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Nån här i gruppen som minns när de kysstes?
Ja, men det var oskyldigt.😀
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Fast den här gången har hon ju faktiskt rätt. Martin borde chilla.

Hon vänder och vrider på allt med t.ex. "tror du att jag har sån makt att jag kan få tittarna säga så"..
Martin är inte utan skuld, men Amalia är vidrig i hennes härskande och vridande på allt för att hon ska vara offret.
Medlem
Citat:

typ varje fest sen martin kom in i huset
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag tycker att Ami är lika dum i huvudet, fast värre. Hon låtsas att hon inte kommer ihåg när hon här om dagen berättade allt för Julia. Dessutom, varför flirtar hon ens med någon som är involverad med någon annan. För hon är den som var drivande så vitt jag kommer ihåg.
Kan hon inte få något kommer hon se till att förstöra för andra som får något.
Medlem
Citat:
Har bara sett henne ta tag i hans ansikte när han satt vid köksön och gav en snabb puss på munnen, de var fulla. Sen även när Amilia tjatade på han skulle känna på hennes bröst. Hon tog initiativet båda gånger så att hon säger Martin var helt med på det är ju lite att förvränga sanningen.
2020-04-17, 17:41
Medlem
julita55s avatar
Alla här påstår att dem har hånglat men ingen kan svara på när och vad dem har gjort?!

Det enda som jag fick i svar, att hon har kysst honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag tycker att Ami är lika dum i huvudet, fast värre. Hon låtsas att hon inte kommer ihåg när hon här om dagen berättade allt för Julia. Dessutom, varför flirtar hon ens med någon som är involverad med någon annan. För hon är den som var drivande så vitt jag kommer ihåg.
Sa hon till Julia NÄR det hände? Man kan ju ändå tänka att veckorna/dagarna flyter ihop där inne och att det är svårt att minnas exakt när det var. Man kan tycka vad man vill om att ragga på någon som är "upptagen", men det är knappast Amilia som gjort mest fel i detta. Det är Martin som är upptagen, han som har ett ansvar att inte ragga på/kyssa någon annan. Amilia har inga krav mot Jasmine, det har Martin, och Martin har hela tiden flirtat tillbaka.

Totalt orimligt f.ö. att Martin kräver att Amilia ska minnas exakt när det hände när han inte själv gör det.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
Hon vänder och vrider på allt med t.ex. "tror du att jag har sån makt att jag kan få tittarna säga så"..
Martin är inte utan skuld, men Amalia är vidrig i hennes härskande och vridande på allt för att hon ska vara offret.
Hon har ju rätt!
Medlem
DjPuttes avatar
HAHA nu jäkla händer det saker i huset....
Amilia är den som går rakryggad ur denna skit medans Jassa har vansinniga problem, Martin nu står du i skiten djupt i skiten mer booze in i huset!

Kan bli jäkla rolig afton då spriten kommer in flippar Jassa kommer bli en jävla massa skrik och gråt av fjortisen, Amilia bra stå på dig denna gång är jag före engång skull på diin sida bara ge mer ammo så du bryter i hop Jassa!
Medlem
avixs avatar
Tycker faktiskt synd om Jas. Det är inte hennes fel att hon är blåst och naiv. Tänk om Martin hade kunnat stå för det och säga att ja det var för typ 2 veckor sen men nu är jag helt din (eller nåt annat blaha).
Just nu är det bara:
"I plead the fifth" som indirekt säger att han är skyldig. "Jag minns inte.."
Avslutad
Amilia är faktiskt snygg ikväll
2020-04-17, 17:42
Medlem
Gallagherss avatar
Haha det här är ändå underhållning... Jasses humör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in