2020-04-17, 11:22
Medlem
Har ett enkelt kontantkort hos telia, som endast avser telefoni (alltså inte surf) . Nu när jag skulla ladda kortet så gick det endast att ladda med surf + telefoni.

Har telia ändrat rutiner ?
Citera
2020-04-17, 11:42
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 42-43-44
Har ett enkelt kontantkort hos telia, som endast avser telefoni (alltså inte surf) . Nu när jag skulla ladda kortet så gick det endast att ladda med surf + telefoni.

Vet inte om dom ändrat rutinerna precis men använder du inte surfen så dras inga pengar till det från ditt saldo. Vill du ha ett helt surffritt kontantkort så finns ju alltid Halebop GO samma nät som Telia
https://shop.halebop.se/kontantkort

Halebop GO har ju även den fördelen att du inte betalar någon månadsavgift.
Senast redigerad av kimdah2002 2020-04-17 kl. 11:50.
Citera
2020-04-17, 11:44
Medlem
Popetoterors avatar
Rutinerna har nog alltid varit detsamma, men om man kollar på deras hemsida https://www.telia.se/privat/telefoni/abonnemang-kontantkort/product/telia-refill-startpaket?gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMIzdmAz5X v6AIVzqSaCh3PQAiBEAAYASAAEgKCjfD_BwE&gclsrc=aw.ds

Så står det vad som gäller, surf sms etc ingår numera i alla abonnemang.
Citera
2020-04-17, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 42-43-44

På telia.se/ladda kan du välja att ladda "Enkel", då laddar du kontantkortet med 50, 100, 200 eller 300kr.
Citera
2020-04-17, 11:53
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lixxor
På telia.se/ladda kan du välja att ladda "Enkel", då laddar du kontantkortet med 50, 100, 200 eller 300kr.
Dom har infört en månadsavgift på Enkel på 15:- om man inte laddar kortet varje månad så jag bytte till Halebop GO på min "nödtelefon" (som jag aldrig ringer på) klarar sig ett år på en min påfyllning på 50:-
Citera
2020-04-17, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lixxor
Väldigt stort tack! Nu har jag redan laddat, och slipper därför att lära mig ett nytt telefonnummer till min denna "officiella telefon" som jag lämnar numret till myndigheter, sjukhus banker osv - och även tar med mig utomlands därför att det är en liten knapptelefon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in