2020-04-16, 19:33
Medlem
sami är sur på jasse, hon är efterbliven så vem fan är förvånad
2020-04-16, 19:33
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Har de gått ut med nomineringarna ännu?
Om inte Amilia åker på måndag så stänger jag ner Cmore...hon borde inte få bete sig hur som helst utan tillrättavisningar. Helt jävla sjukt ju!

Känns lite sjukare dock att teckna Cmore för att endast glo på BB och haka på hat diskussionerna kring Amilia...

Men det är bara min åsikt.
2020-04-16, 19:34
Medlem
Miraquellas avatar
MYSKVÄLL??? WTF, tråkkväll...
2020-04-16, 19:35
Medlem
Zingo2s avatar
Sami gillar inte att vara brun utan sol😀😀😀😀
Det klibbar överallt.😀
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Känns lite sjukare dock att teckna Cmore för att endast glo på BB och haka på hat diskussionerna kring Amilia...

Men det är bara min åsikt.
Valfritt! Inget tvång.
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Bbpolisen är ett rätt stort ig konto, tjej Facebookgruppen är stor så när jag såg infon på bbpolisen nyss kände jag lätt panik att samma som räddade henne när hon satt lös kommer rädda henne igen🤬😡🤬
Men va!
Det måste väl ändå finnas betydligt fler normalt fungerande människor i detta avlånga land!?!? Några rabiata kvinnor i nån sjuk Facebook grupp kan väl för helvete inte rädda det där jävla avskrädet??
Och varför?
Är dom både blinda och döva, INGEN kan väl för fan missat vilket ondefullt monster det rör sig om?
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-16 kl. 19:38.
2020-04-16, 19:36
Avslutad
Bananerna dom har fått in är ju helt knallgröna
2020-04-16, 19:37
Medlem
Hydraulslangs avatar
Öhh, dom blir verkligen inte påverkad av Corona informationen!
2020-04-16, 19:38
Medlem
Laddjulias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
De har sagt själva att de väljer att bryta för att de kan prata om saker och personer som kan röra upp känslor, och att de kan nämna personer och händelser som de inte vill ska höras. De visar det inte av respekt för både deltagarna och utomstående personer.

Tycker det är rätt sjukt att så många trycker så hårt att de ska visas reaktioner. Det viktigaste är att de får information och att de vet läget, att du vill se dem gråta/bli förvånade/reagera på något annat sätt är totalt irrelevant.

Åherregud vad löjligt, i alla andra länder visas reaktionerna. Att nån ger info om corona och att jag vill se reaktioner är inte sjukt nånstans. Det är fullt rimligt och inget att hetsa upp sig eller grina över. Däremot om någon i deras familj är drabbad så ska de inte tas live såklart. Då kallas dem till bikten i vanlig ordning när det är något känsligt.

Så sluta vara en liten soyboy nu och va inte så dramatisk.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Men va!
Det måste väl ändå finnas betydligt fler normalt fungerande människor i detta avlånga land!?!? Några rabiata kvinnor i nån sjuk Facebook grupp kan väl för helvete inte rädda det där jävla avskrädet??
Och varför?
Är dom både blinda och döva, INGEN kan väl för fan missat vilket ondefullt monster det er sig om?

dem gör det bara för att jävlas med alla andra för att själv känna sig så duktiga och viktiga innerst inne skiter dem högaktningsfullt i amilia
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Märkligt. Info till oss tittare vore på plats.

Ja det är mest det jag reagerar på..hade inte varit så svårt att lägga ut ett meddelande som de brukar göra när det är dags att rösta..
2020-04-16, 19:39
Medlem
Hhahahaha såg nyss när blåvalen Amilia Stapelfeldt blev lack över hårborsten.

Vilken patetisk jävla köttbulle hon är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in