Jag lovar er hon komma manipulera honom till att be om ursäkt, för hon är expert på att måla sig själv som ett offer. Och han är för snäll och konflikträdd för att stå emot.
Jag har mest hållit på Sami men skulle tycka det vore helt okej om Lennie vann också just för att han alltid är så glad och positiv. Han verkligen sprudlar entusiasm över att vara därinne och förtjänar per automatik att vinna.
Om Amilia inte blir nominerad av de andra så kommer jag bli chockad. Å andra sidan finns det då möjlighet att få ut Jasmine vilket skulle vara en ljusglimt det med.
Det jag undrar är om Amilia inte reflekterar över hur hon framstår och är. Jag menar, när hon kommer ut så kommer ju ytterst få vilja jobba med henne eller interagera med henne om de inte känner henne sedan långt tidigare. Hon har ju skjutit sig extremt mycket i foten och definitivt inte visat några fördelaktiga sidor hos sig själv. Jag hoppas innerligt att hon åker ut på Måndag. Jag och min fru slutade titta för 3 - 4 veckor sedan för att hon är så vidrig att vi inte klarar av henne. Vi har mest tittat på enstaka klipp i appen och deltagit i omröstningar när vi har sett dem men åker Amilia ut kommer vi att börja titta regelbundet igen.
Jag lovar er hon komma manipulera honom till att be om ursäkt, för hon är expert på att måla sig själv som ett offer. Och han är för snäll och konflikträdd för att stå emot.