Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Hon bryr sig inte om sin personal alls!!! Det är ju inte för Arbetsmiljöverkets skull som framdörren ska vara stängd, utan för chaufförernas! Undrar varför de inte vill det? För att de kommer att förlora en del i biljettintäkter då, när chauffören inte kan kontrollera färdbevisen?
Här där jag bor, har de för övrigt slutat med biljettkontrollanter också, och det tycker jag är rätt i det här läget. Visst, vissa passar på att resa gratis, men det är bättre än att någon ska bli smittad för att man måste vistas nära en smittad kontrollant under den tid som det tar att kontrollera biljetten, och eventuellt följdsnack. Just nu är det viktigt att bussarna helt enkelt GÅR, så att de som måste åka till sina arbeten eller andra nödvändiga ärenden kan göra det - på ett så säkert sätt som möjligt.
Ekonomin kan alltid fixas senare, med höjda landstingsskatter, höjda biljettpriser, omfördelning av pengar inom regionen, stöd från Staten, whatever. Kollektivtrafiken kan liksom inte konka ändå...
Att jag delar av mig ett klipp från CNN är för mig helt otroligt, jag vet faktiskt inte om jag tror någon spelar ett spel med mig, men lyssna på fake news berättar att de haft fel modeller.
https://youtu.be/_LG-so-8qwg
När till och med CNN nu går ut med att de överdrivit lite kanske vi snart kommer att se svenska medier följa efter.
Den här informationen läste jag forskning om för tre veckor sen, ungefär som att jag läste forskning angående c-vitamin som senare visade sig användas av amerikanska läkare med framgång. Nu har jag berättat för alla här inne angående Hydroxychloroquine (HCQ) and Azithromycin (AZ) som fungerar bra emot när viruset anfaller din kropp och du fått viruset.
Är detta också fake news? Jag hoppas inte att det är fake news utan att något positivt kan komma utifrån att använt sig utav härska och söndra retorik.