Jag förstår inte riktigt varför ni hyllar honom och rip:ar o s v. Adam Alsing representerade en helt onödig människotyp. Han var en sådan som ville vara med i underhållningsbranschen till varje pris. Han medverkade i meningslösa radioprogram, var en dålig programledare i teve bara för att nämna några exempel. Och allt bara för att hans pappa var journalist med visst inflytande. Jag saknar honom definitivt inte. Han var en meningslös människa, som Alex Schulman till exempel, som tycker att han är berättigad en plats inom kulturen bara för att hans pappa verkade där.
Men han var intelligent och allmänbildad, och sådana personer är värda lyssnas på.
Hans farsa är dessutom inte något vidare känd och verkar fortfarande leva tråkigt nog.
Senast redigerad av Faceback 2020-04-16 kl. 07:00.
Jag förstår inte riktigt varför ni hyllar honom och rip:ar o s v. Adam Alsing representerade en helt onödig människotyp. Han var en sådan som ville vara med i underhållningsbranschen till varje pris. Han medverkade i meningslösa radioprogram, var en dålig programledare i teve bara för att nämna några exempel. Och allt bara för att hans pappa var journalist med visst inflytande. Jag saknar honom definitivt inte. Han var en meningslös människa, som Alex Schulman till exempel, som tycker att han är berättigad en plats inom kulturen bara för att hans pappa verkade där.
Håller helt med dig. Tråkigt att han dog men någon saknad av hans tv-insats kommer jag inte känna
Måste peka på att de ENDA personer jag hört säga något illa eller ickesägande om Adam är flashbackare vilket sorgligt nog säger mer om flashback i dagsläget.
1. Att man kan prata illa om honom visar på retardation.
2. Att skriva "vem bryr sig" är bara onödigt och visat mer om dig som person än AA.
Så jävla tråkigt detta, undrar hur det blir med top gear? Hoppas dom kommer sända det ändå, man saknar ju honom redan och vill se honom en sista gång. Hade varit fint.