Jag läste den här tråden första gången för mer än ett halvår sedan och den har upptagit mina tankar en del. Om frågan hade varit 60+ skulle jag och säkert många med mig (jag är nyss fyllda 22) inte tvekat. Så vad är riktigt skillnaden mellan 68 och 70...? Varje gång jag umgåtts med äldre (mest min morfar, som även är 75+, så det säger kanske mest om mig) har jag tänkt på det här. Jag måste därmed medge att flashback har tagit bort min övre åldersgräns. Om 70+ vore lika välbehållna som min morfar och hans vänner då. Gammal är äldst, men glimten är viktigast.
Jag är 63 o har ett härligt förhållande med en tjej som är 28. Senaste veckan har vi haft sex ggr i måndags 2ggr i Onsdags o 1gång i torsdags. I måndags fick hon flera fontänorgasmer när vi knullade i bilen😃. Så jag lovar..med rätt partner kan man ha grym sex långt upp i ålder😃
Jag tror att den äldsta jag sugit av var 74.
Problemet med äldre män är att uthållighet och kondition tryter, så jag får lov att göra mesta jobbet själv.
Trist när en gillar att bli ordentligt pådunkad.
Jag tror att svaret på denna frågeställning avgörs av sin egen ålder. Det är t.ex. stor skillnad på att fråga en 18-årig tjej och en 65-årig kvinna om de skulle kunna tänka sig att ha sex med en 70-årig man.
Jag är 63 o har ett härligt förhållande med en tjej som är 28. Senaste veckan har vi haft sex ggr i måndags 2ggr i Onsdags o 1gång i torsdags. I måndags fick hon flera fontänorgasmer när vi knullade i bilen😃. Så jag lovar..med rätt partner kan man ha grym sex långt upp i ålder😃