2020-04-15, 23:02
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Att man inte ska kunna välja gula sovrummet när man vill nu. Julia och Mergim har lagt sig där och man kan inte få se dom. Så tråkigt med kamerorna
Det är återigen produktionen som visar hur värdelösa dom är. Noll känsla öht.
2020-04-15, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Om Sami vinner så kommer Kronkalle ta rubbet och inga pengar över till Samiponken då det ska dras skatt på de också! Stackarn pressar sitt psyke kanske för absolut nada!

Tråkigt men sant.
2020-04-15, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glas.nyckel
Vad baseras smeknamnen på i så fall?
Jag kan bara tala för mig. Jag kallar henne för flodko och ordet flodko är inte ens ett ord, det är ett påhittat ord. Och för mig så är en flodko en person med en hemsk personlighet, tillräckligt hemsk för att inte vilja säga deras namn. Jag bryr mig inte ett skit i hur hon ser ut! Jag har kallat tjejer, killar, tjocka, smala, snygga och fula människor för flodko. Det är vad jag kallar hemska människor. Har alltid gjort och kommer alltid att göra. Det är MIN syn om vad en flodko är för MIG. Sen hur andra säger och ser på saker och ting kan inte jag stå för.
Medlem
Skulle de inte sova skavfötters? Kollade på klippet när Sami sjöng Byssan lull och då var ju den enda som låg "åt fel håll" Lennie? Att ligga åt fel håll i sängen är inte skavfötters i min värld heller, dessutom.

Kollar inte på liven så de kan ha lagt sig annorlunda nu också.
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proselyt
I lilla frökens fall är det baserat på personlighet samt utseende. Moderat och stor. Blåval helt enkelt. Alla deltagare åker på snytingar. Inget att lipa över.
Sjöko= loj och oval. Oval för hon är det. Jag har ögon.
2020-04-15, 23:12
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Om Sami vinner så kommer Kronkalle ta rubbet och inga pengar över till Samiponken då det ska dras skatt på de också! Stackarn pressar sitt psyke kanske för absolut nada!

Vinner han miljonen och blir skuldfri är det väl absolut värt det !
2020-04-15, 23:12
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Sjöko= loj och oval. Oval för hon är det. Jag har ögon.
Sjöko är egentligen en ganska bra beskrivning av Amelia. Formen är mycket liknande.
2020-04-15, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Beror helt på utseendet. Hon ser ut som en blåval. Absolut ingenting med hennes vikt att göra

Du syftar på att hon är tjock och därför liknar en blåval. Alltså handlar det om hennes vikt.
2020-04-15, 23:17
Medlem
Alltså precis ALLT just nu 😂😂

Snacket om magen när man andas, kommentaren om att Julias organ ligger fel och att det är därför det kommer så mycket skit ur munnen på henne och slutligen Mergims konstaterande att Amilias röst är så monoton att man somnar perfekt till den när man ska sova. Hoppas BB gör ett gäng sköna klipp av det här nattsnacket. 😂😂
2020-04-15, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proselyt
I lilla frökens fall är det baserat på personlighet samt utseende. Moderat och stor. Blåval helt enkelt. Alla deltagare åker på snytingar. Inget att lipa över.

Såklart det alltid förekommer hårda ord emellanåt. Men jag ser ingen annan som gång på gång oavsett sammanhang hånas för sitt utseende. Hon benämns oftare som blåval och sjöko än Amilia. Att påtala det är inte att lipa.
2020-04-15, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Alltså precis ALLT just nu 😂😂

Snacket om magen när man andas, kommentaren om att Julias organ ligger fel och att det är därför det kommer så mycket skit ur munnen på henne och slutligen Mergims konstaterande att Amilias röst är så monoton att man somnar perfekt till den när man ska sova. Hoppas BB gör ett gäng sköna klipp av det här nattsnacket. 😂😂

Skrattade gott 😂 älskar när de har sådana diskussioner 🥰
2020-04-15, 23:24
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacktAv
Skulle de inte sova skavfötters? Kollade på klippet när Sami sjöng Byssan lull och då var ju den enda som låg "åt fel håll" Lennie? Att ligga åt fel håll i sängen är inte skavfötters i min värld heller, dessutom.

Kollar inte på liven så de kan ha lagt sig annorlunda nu också.

Bara Lennie som ligger så. Men alla är ju vakna och blåvalens röst gör det omöjligt för nån i Sthlm med omnejd att sova...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in