2020-04-15, 23:20
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Då är det corona. Har du haft fysisk kontakt med henna på sista tiden?

Man kan tppa smak och lukt av annat också
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
1300 döda imorgon och 8:a i dödstal per capita i hela jävla världen. Det säger mer om dig och psykopaten tegnelle och ert kunnande.

Vänta med dina slutsatser tills denna kris är över och vi kan börja jämföra och utvärdera resultatet. Själv misstänker jag att det kommer att bli en fullständig succé för Sverige, men vi vet inte ännu.
Citera
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Va? Wtf. Jag skrev om svenska soldaterna som blev sjuka i oktober efter att ha varit i Wuhan. Och att man sparat blod från som för att testa antikroppar.

Det hoppas jag man gör, jag vill också bli testad, jag var i Usa 2019 i Juli och blev sjuk så in i helvete med feber, svettningar från helvetet och torrhosta. Jag har varit i karantän sen mitten på februari!
Citera
2020-04-15, 23:21
Medlem
Dbloodss avatar
https://www.youtube.com/watch?v=uGHB6358P7o

Dr John tar en titt på Sverige igen - 21:00
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av robocop999
Men din jävla handikappade apa, Lombardiet har 20 ggr mer invånare per capita.

Hehe, du ger dig inte, Tänka är nog inte din starka sida.

Vad innebär "invånare per capita?

Och förresten är Italien ca 6 ggr större än Sverige. Då kan inte en del av det vara 20 ggr större än Sverige, om det var det du försökte säga.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Mja, Stefan har haft den största uppgången i SIFOs historia och hans parti ligger över 30% nu. Således Sveriges i särklass största parti, men nu ska vi inte prata politik.

I Sverige ja, men vad säger det? Skulle säga att vi har ett av världens märkligaste och mest egendomliga folkslag. Inga andra länder förstår sig på oss. Vi har inga vänner och är bara jävligt arroganta och självgoda. Vi tror att vi gör det mesta rätt, men det är vi fan inte ens i närheten av.
Citera
Medlem
Sharm0tas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaretheGOLFERbale
Dra på trissor. California snackade nåt om att full social distancing skulle gälla minst året ut. Men detta. 2025!
Fast vad är problemet? Vi får väl lära om, det kanske inte är livsnödvändigt att knulla främlingar på krogtoaletterna för att civilisationen ska fortsätta existera? Trängsel är ingen mänsklig rättighet, enbart efterblivna kan tycka att det är värt när döden ligger i andra vågskålen. Om idrott börjar utövas via pay per view inför tomma läktare och krogbranschen tvingas möblera om så att folk inte sitter på varandra gör det ingen skillnad för mig, so be it. Jag jublar om överbefolkning blir något oönskat och kineser och indier börjar tvångskastreras för att de ska klara av att hålla avstånd folk emellan. Ingen behöver fler kineser på planeten, de bör testa nollbarnspolitik en lång stund framöver. Även afrikanska länder som inte knipsar pungen på sina negerhannar bör lämnas åt sitt öde att drunkna i pest, svält och stamkrig. Framtiden behöver inte enbart se dyster ut.
Citera
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awoke11
www.tegnellcitat.se säger ju sitt

Oh my god!!
HE WILL F***ING DIE.
Tänker han inte på sin familj?
Citera
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-skalman
Men vad är problemet man kan ju umgås utomhus, där är det ingen risk att smittas

Men seriöst så måste ju myndigheterna förstå att idrottsföreningarna måste få in pengar så de är ju ganska naturligt att det då blir såhär tyvärr.
//Skalman
Nu tror jag inte klubbar i de lägre divisionerna tjänar pengar på matcherna, snarare tvärtom.
Citera
2020-04-15, 23:22
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Men det är inte fakta att smittan kommer hålla på till 2025.

Tyskere, franskmenn og amerikanerne gjør det. I flere EU-land er det obligatorisk. Nå ber det europeiske smittevernbyrået om at alle medlemslandene, deriblant Norge, anbefaler offentlig bruk av munnbind.

https://www.aftenposten.no/norge/i/K3m7OX/det-ene-landet-etter-det-andre-i-europa-snur-naa-anbefaler-europeiske-smittevernmyndigheter-at-ogsaa -nordmenn-bruker-munnbind

https://www.nrk.no/norge/eus-smittevernmyndighet-anbefaler-folk-a-bruke-munnbind-1.14983854

https://www.tv2.no/nyheter/11378707/

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/GGLm0l/det-europeiske-smittevernbyraaet-ber-om-at-munnbind-anbefales-i-norge

Inget i SVT, Expressen eller AB. Fulla löp i Norge. Slump ?

(detta är ett exempel på hur man entydigt i all svensk msm, släpar efter med "dåliga" nyheter)
Senast redigerad av Snapcount 2020-04-15 kl. 23:31.
Citera
Medlem
awoke11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robocop999
Det här är fan inte sant. Det kanske har hänt, men så här spontant känns HELT OMÖJLIGT att en enda statsminister i världen, i dessa corona-tider, går ut med "kritik" (ähhhhh what?!?) till de som väljer att "trotsa" rekommendationer.
Det är så jävla barnsligt och bögigt. Vilken jävla feminist/PK skit.
Vad fan är det för fel på honom? Skäms han inte?
Är han ens en man? Eller han han fitta istället för balls?
Hur jävla dum i huvudet är han?
En statsminister som säger nåt sånt?
Oansvarigt???? Oansvarigt???
Men förbjud dem då??? Vad fan är han helt sjuk i huvudet?????
Ska han representera ett land?? Fy fan vilket skämt hahaahahahahahahahahahaahahahahah!

Det är vår gosiga svetsare utan läppar! Sverige ville ha han i 8 år
Citera
Medlem
Gammaray68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cherryfive
Hur ska man då förklara att länder med kvinnliga ledare har bra siffror? Och Trump har ju visat sig vara framgångsrik i hanteringen av krisen tycker du? Är det nån som är en kärring som inte kan hantera sitt känsloliv är det ju han. Tänk till lite nu.

Han har rätt i allt han skriver, fundera istället på skillnaden på feminism och svensk radikalfeminism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in