2020-04-15, 22:32
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Det var Sami jag tänkte på lite. Jag har läst att han har skulder på 800 000. En halv miljon är en bra början i alla fall.
Nej har Sami såpass med mycket skulder kan han säkert kvitta dom och komma ut på +/- noll.
I det här fallet skulle han egentligen vara den som får behålla det mesta av millen. Hoppas att han kan vinna så blir han i princip av med alla skulderna.
2020-04-15, 22:33
Medlem
foxieroxies avatar
Barnen verkar må rätt bra ändå
2020-04-15, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teamdjungel
Det roliga är att hon försöker övertala sig själv, och de andra, att vi röstade dit henne för att hon sagt att hon saknar Lennie och Frida.
Och vissa människor tycker att hon är smart
2020-04-15, 22:35
Medlem
Gallagherss avatar
Oj, är det så höga skulder? Då hoppas jag verkligen att han vinner så att han betalar av dom med pengarna, och har ett par hundra tusen över att spendera, medans han jobbar vidare med lastbilar eller sociala medier.

Härlig människa med stort hjärta som förtjänar att bli av med problem som han satt sig i.
2020-04-15, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Nej har Sami såpass med mycket skulder kan han säkert kvitta dom och komma ut på +/- noll.
I det här fallet skulle han egentligen vara den som får behålla det mesta av millen. Hoppas att han kan vinna så blir han i princip av med alla skulderna.
Jaha är det så det funkar.

Ja det vore en fin vinst så han kan ordna upp det.
2020-04-15, 22:36
Medlem
SilverBucklans avatar
RIP discorden
2020-04-15, 22:37
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Håller med. Jag tror inte de berättar något som inte drabbar programmet just nu. Alla lär bli oroliga och massa följdfrågor.

Edit: Julia fick nog info i bikten som hon läser upp nu för alla.
Ja fast det var ganska intressant att se från bb Canada och Tyskland när dom informerade där.
Deras reaktioner där jämfört med "våra" deltagare var något helt annat, dom blev ju verkligen skakade av hur jävligt det är.
Men produktionen tror väl inte dom här kan hantera hela sanningen, eller så har dom försökt förklara men dom är så korkade att dom inte fattar?
2020-04-15, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Idiotiskt! De har ju bytt ut sovrum 1 mot barnrummet då får man väl titta där. Varför måste de visa Fettot både på DC och live nr 4? Och varför kan de inte bara lägga till en extra kamera, istället för att hålla på och byta ut?
Vill inte lyssna på henne prata som vanligt.

Håller med. Inte kul att inte kunna byta till dom andra
2020-04-15, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilverBucklan
RIP discorden

Admins nalle hackad?
2020-04-15, 22:39
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverBucklan
RIP discorden
Vadå?
2020-04-15, 22:39
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Oj, är det så höga skulder? Då hoppas jag verkligen att han vinner så att han betalar av dom med pengarna, och har ett par hundra tusen över att spendera, medans han jobbar vidare med lastbilar eller sociala medier.

Härlig människa med stort hjärta som förtjänar att bli av med problem som han satt sig i.
Sami är så jävla härlig som person. Synd att en person har varit raggare (eller inte enligt honom) och supit bort allt han hade. Riktigt roligt att se personer som dessa som har vänt på sin livsstil och försöker att ändra på sig till det bättre. Självklart att han förtjänar miljonen av de som är i huset
2020-04-15, 22:43
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers

Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Jaha är det så det funkar.

Ja det vore en fin vinst så han kan ordna upp det.

Ja, jag hoppas också att han tar hem det och vid unga år kan ordna upp sin ekonomi. Bra början på livet för vår Big Sam. Han har å andra sidan också en grund att fortsätta vara "kändis". Sami kommer säkert att bli intressant att se framöver efter Big Brother. Så länge han håller sig i skinnet och kör tillsammans med förhoppningsvis Glasman så kan de inom årets slut få till en populär Youtube och Instagram kanal. Där finns hur mycket som helst att casha in. Bra att han kör sin träning och är nykter och fortsätter på den vägen så vi får se mer av honom efter BB 2020.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in