Citat:
Ursprungligen postat av
EnergizerBunny
Jovisst så är det ju.
Men nu var det corona som tog honom.
Lite krasst skulle man kunna säga, att om han hade tänkt efter lite, i det fall han nu tillhör en riskgrupp, och tagit corona mer på allvar, så hade han kunnat leva mer isolerat för tillfället, om det så handlar om flera veckor eller månader, men ändå haft 20-30 år kvar i livet efter det som han hade kunnat spendera på att resa runt och leva livet, njuta av sin familj osv. Nu blev det inte så för honom tyvärr.
Men med facit i hand, hade han kanske isolerat sig till stormen är över. Eller hade han ändå rört sig ute bland folk om han VISSTE att corona skulle ta honom? Korkat i så fall, men jag tror ju knappt det.
Men kom igen för fan, Adam hade redan gått ned i vikt massor och senast jag såg han inte fet ut, jag köper inte snacket om att han borde isolera sig för detta, varför då? För han var inte i en riskgrupp över 70år med multipla sjukdomar.
Med facit i hand så borde alla isolera sig eftersom vi vet inte hur jävla illa C19 kommer göra med de som smittas men du tror väl att de smittade är immuna och sedan är faran över.