Citat:
Ursprungligen postat av
Gusselby
Nu har jag anmält att här och på andra ställen förekommer desinformation, försök till splittring inom och misstro mot det svenska samhället, samt att det starkt kan misstänkas förekomma påverkansoperationer. Det är jag säkert inte ensam om.
Du gillar inte yttrandefrihet ser jag.
Men du fick ju ytta dig om saken och det är ju bra.
Tror du verkligen att människor i Sverige är får som följer allt. Påverkbara dumskallar som inte tänker. Jo en del har ju lämnat ifrån sig sen egna hjärnverksamhet åt staten. Synd för dem.Det är inte alla som är ett bräkande får, definitivt inte jag
Jag personligen tycker att det är mer friskt att ifrågasätta ssmhället, det är ju trots allt vi som röstar på att politiker förhoppningsvis tar hand om sina röster samt landet.
Tar du allt folk pratar om som inte politiker pratar om som desinformation?
Det finns så mycket information om covid- 19.
Varenda expert ( utbildade experter säger olika saker)
Utomlands säger man annat än i Sverige.
Media säger olika saker varenda dag och ibland blir det tvära kast en hel dag, dvs man kan ändra sig två- tre gånger.
Tegnell undviker frågor. Blir stött. Ser ut som en riktig surgubbe. Stefan säger i stort sett ingenting.
Det är den ena efter den andre experteb som styr Sverige och Stefan gömmer sig bakom dem. Kommer att träda fram efteråt och säga titta vad duktig jag var. Det dog några tusen som jag sa, visst är vi bra Tegnell.