2020-04-15, 14:22
Medlem
Hydraulslangs avatar
Alltså nu får dom ju för fan ge sig!
Så jävla uppenbart riggat!!
2020-04-15, 14:22
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Amilia tar immuniteten känns det som, galet !

Är detta verkligen imunitetstävlingen?
Var det inte bara en tävling om barnbidrag åt barnen..?
2020-04-15, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Haha, vad i helvete hände nyss? Amilia hade ju mycket mer flygande sedlar i buren än de andra. Eller såg jag fel?

Du såg inte fel.
Det va mer pengar som flög runt då hon tävlade :/
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Är detta verkligen imunitetstävlingen?
Var det inte bara en tävling om barnbidrag åt barnen..?
immunitetstävling cash cube
Medlem
Frida: Ska jag gå in i buren? Dummare än dummast. Då vinner väl Amilia när hon inte ens fattar nåt sånt
2020-04-15, 14:24
Medlem
vad tror ni 1cuz väger? 150-160 pannor?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Det är normalt att ha mer sympati för vissa.. men mobbing är mobbing oavsett vem det riktar sig mot.

Angående Frida så kastade Martin en vikt i hennes ansikte fast Alex sa "Nej inte den där.. den väger 5 kg" precis innan. Hon sa att det var lugnt men började gråta efteråt och sa att det berodde på att hon saknade dem hemma när folk frågade varför hon var ledsen. Här kan du se det: https://www.instagram.com/p/B-0Tz1qnZAs/ Han försökte dessutom manipulera och trycka ner henne i ett samtal så att hon biktade sig efteråt och sa att samtalet gav henne en dålig magkänsla. Här kan du se samtalet: https://www.instagram.com/p/B-0FDxdndji/ https://www.instagram.com/p/B-0FgXVHg7A/. Bikten kan du se i gårdagens avsnitt. Jag har aldrig hört henne säga att ett samtal med Amilia har fått henne att må dåligt. Trots det har jag inte sett så mycket mobbing och hat mot Martin i tråden.

Martin försöker manipulera och pika deltagare (enbart kvinnliga). Jag har inte sett honom göra nåt liknande mot en man. Amilia är mer rak i diskussioner och hon vågar konfrontera mer. Hon kan snacka skit, vilket andra deltagare också gör, men jag tror att det låter värre när Amilia gör det eftersom hon är verbal. Hon kan komma med utförliga, fyndiga dissar som låter lite roliga och träffande. Det behöver inte betyda att mindre verbala människor är snällare när de dissar.

Aja, det ligger något i det du säger men jag håller inte med. Martin går på de som jävlas med honom och är annars väldigt laid back. Undantaget är Frida som även Alex betedde sig dåligt mot. Det jag tycker är att Amilia är så ful för hon är fin i hennes ansikte men kommer bränna henne så fort hon får chansen. Olika åsikter vi har helt enkelt
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Alltså nu får dom ju för fan ge sig!
Då jävla uppenbart riggat!!
Haha ja, vet inte om man ska skratta eller gråta. Lite komiskt är det ändå
Medlem
FarbrorAgges avatar
100% riggat enligt både mig själv och flera andra här i tråden. Äckligt beteende av BB-produktionen.

Som jag har skrivit tidigare: Vi måste rösta ut Amilia så fort hon hänger löst. Vi kanske bara får en chans att göra det.
2020-04-15, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacktAv
Amilia samlade på sig rätt mycket ändå va? Känns som att hon kan vinna.
Hon fick mer sedlar och har mer kroppsyta och massa än övriga deltagare så sedlarna fastnar ju i princip automatiskt i omlopp kring hennes gravitation.
Med andra ord - tävlingen var gjord för henne.
Medlem
123....s avatar
Jag tycker Jasse och Martin skulle ska räknas som EN, blir den ena utröstad så borde den andra skickas ut på köpet.
Ingen av dom har en sportmössa att vinna tävlingen ändå och det är Inhumant att sära på de små liven..

Sätt en stark kandidat mot dem, sen ”bunta ihop och släng ut” bara. 😁 ....
Medlem
Trollsvanss avatar
Snälla låt Frida ta denna immuniteten!
Det hade varit så gött. Vad gör Latmilia då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in