Citat:
Ursprungligen postat av
piastrone
JG. Om du läser här. Det är självklart upp till dig vem du vill vara vän med, men varför ljuger du? Jag blir upprörd å LWs vägnar...
JG i förhör i rättegången
Åkl: Har du varit med och fryst ut LW?
– Nej, det hade med LW och mig att göra. Jag tog senare bort blockeringen. Jag öppnade upp för att hon skulle kunna kontakta mig igen.
2018-04-08 messenger mellan LW och FR
LW: Jag mötte honom på en annan FTF, typ tidigt i höstas tror jag. Jag hade FTF:at bortåt Lindbacka, han kom när jag kom ut ur skogen. Märkligt möte.
FR: Hur gick det?
Lena Wesström: Han hälsade och jag blev glad att se honom. Vi bytte några ord och sen frågade jag om jag skulle gå med honom bort till cachen. Han nappade och vi gick ett par hundra meter från vägen. Det regnade och vi småpratade. Inget allvar, men trevligt
LW: Blev sittande en stund i bilen sen. HAN tog inititativ till att ta en gruppis och då gjorde jag också det. "Till loggen" sa han. Jag la min bild i min logg. Tänkte att vi kanske blir vänner igen
LW: Nån dag senare skrev han och bad mig ta bort den, han hade ändrat sig. Sen dess har jag inte hört av honom
2018-04-28 kl. 10:20-10:21 Messenger mellan HD och JG AB165/227
HD: vill ibland berätta för andra i hennes omgivning som jag tycker om hur sjuk hon är.
JG: Jag identiferade det tidigt när DET hände…och sa det till er, all band borde brytas, inkl Touren. Hon skulle bort från alla samtal och grupper.
Det är ett fegt sätt att försöka friskriva sig själv från både skuld och skam.
Både i sina egna och andras ögon.
Han är ryggradslös.
Men det är som jag sagt flera gånger nu: LW förlät aldrig JG.
Hon hann aldrig förlåta honom.
Han öppnade aldrig upp för LW, han fortsatte avvisa henne, in i det sista.
Han var både blind och döv för allt utom SD.
Och jag har även berättat för er att han på senare tid hoppat på (läs tagit kontakt och betett sig otrevligt och aggressivt) andra i deras gemensamma bekantskapskrets och anklagat dessa för att de var DOM som fått LW att må dålig, INTE han och SD. Och även berättat för dessa att LW hade förlåtit honom.
Jag har kontakt med flera personer i denna krets, utanför forumet.
Ni får tro vad ni vill. Jag brukar inte ljuga eller posta falsk information.
Så jag säger: BULLSHIT, JG.
Det är dags att du rannsakar dig själv.