2020-04-15, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Vilka kommer Amilia och Mergim nominera nu?

Julia och Frida?
Hade förvånat mig om de nominera Frida som de är nära med. Men kanske känns svårare att nominera Julia och Sami som de umgås med dygnet runt nu när grupperna är splittrade.
2020-04-15, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Säg att fler blir autonominerade så kan det ju vara 4 som blivit auto. Klart 3 till av de nominerade ska hänga löst.
Produktionen håller Amilia om ryggen. Nu kommer de säga ”Det är max 3 som hänger löst varje vecka” för att inte riskera fettot ska hänga löst. Lär bli Frida mot de två.
2020-04-15, 10:12
Medlem
avixs avatar
Jag vill att Martin ska åka ut, han är bara kvar på grund av att han är bra i tävlingar vilket BB inte handlar om.. Så skönt att han hänger löst för en gångs skull. Samtidigt vill jag ha ut Amilia snarast också. Och gapiga Jas.
Vad jobbigt det blev nu. Men Amilia först ut den dagen hon sitter, vi vet inte om BB nånsin kommer ge oss den chansen så mycket som de fuskar.
2020-04-15, 10:13
Medlem
jasmins 3e vecka i rad som nominerad.....

tredje gången gilt !

UT
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Jag vill att Martin ska åka ut, han är bara kvar på grund av att han är bra i tävlingar vilket BB inte handlar om.. Så skönt att han hänger löst för en gångs skull. Samtidigt vill jag ha ut Amilia snarast också. Och gapiga Jas.
Vad jobbigt det blev nu. Men Amilia först ut den dagen hon sitter, vi vet inte om BB nånsin kommer ge oss den chansen så mycket som de fuskar.
1) Amilia
2) Jasmine
3) Martin
Så ser min lista ut just nu. Så om Amilia inte hänger löst då röstar jag ut Jasmine.
Medlem
Bbbloopers avatar
BB sitter nu och funderar på vilken imunitetstävling som passar Amilia bäst i eftermiddag..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jo, ja risken är ju att Frida ryker. Men det borde vara rättvist så vi får rösta ut igen. Nu hoppas jag de vågar nominera henne ens. De kanske tror hon är jättestark och inte vill stå mot henne. Är det Jassa, Martin och Frida då ska Jassa ut!
Jassa verkar ha starkt stöd. Räcker att knäcka deras pakt genom att rösta ut Martin. Han känns svagare
2020-04-15, 10:14
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Men snälla. Risk för autonomineringar har det varit förut i BB bara det att de började med det förra veckan.
Givetvis, menar ju att årets produktion tillslut börjat med det!
Dom har ju konsekvent försökt förstöra hela bb- konceptet!
2020-04-15, 10:15
Medlem
Jag hoppas detta med att de inte får prata pakter och nomineringar fortsätter efter torsdag. I omröstning som var i appen stod det att det skulle gälla fram till 16/4. Tror ni dom fortsätter?
2020-04-15, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix

Helt inne på din linje 👍
2020-04-15, 10:16
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Jag hoppas detta med att de inte får prata pakter och nomineringar fortsätter efter torsdag. I omröstning som var i appen stod det att det skulle gälla fram till 16/4. Tror ni dom fortsätter?

Gör de så här fram och tillbaka med tillåtet och inte tillåtet att inte pakta för att förvirra dem?
2020-04-15, 10:16
Medlem
__Alez__s avatar
Har vi Jassa, Martin, Frida och Amilia på måndag?

AMILIA OUT!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in