Citat:
Ursprungligen postat av
landbandy
HD måste ha varit fruktansvärt bitter på LW:s idoga prat om att hon och SD skulle bli ett par "på riktigt" !?
Så pass irriterad ,och förgrymmad så att den dagen det stod klart för henne att LW mist livet ,då gladdes hon åt att ÄNTLIGEN ! få logga de burkar hon suktat efter så länge....
Det var det som i hennes sinne var det mest eftertraktade och sinnefridshöjande -att LW dog på kuppen ,det var liksom inte prio ett ,inte för henne .....
Det fick andra sköta ,den SORGEN -för de var inte lika stalkade och anfrätta som hon hade varit utav LW.
Det måste ha varit på det viset ,utifrån hur HD reagerade i den här härvan !?
På något sätt kan man förstå ALLA dessa olika individer ,hur de reagerade och kände !
Om man utgår ifrån deras EGET TÄNK .....
Sen är det inte sagt att TÄNKET skall följas på grund utav det ......livet är klurigt som sagt ...
"Bättre fly än illa fäkta "kan ju vara en bra ide när allt blir sådan här KAOS !!
(Spekulation)
Jag tycker den där kvinnan, som är ansvarig för "reviewing", direkt NU skulle ta bort Golvbrunns-Hannas 17 fuskloggningar.
En gång för alla.
Detta var önskan från en nu död kvinna (brutalt mördad av åtminstone HD´s make), som enbart och enkom ansåg, att man bara skulle logga de cacher, som man själv varit delaktig i att ta. I alla fall i samband med hennes Cacher. Ett inte allt för orimligt krav, kan man tycka? Istället vänder HD och JG upp och ner på världen för dessa 17 fuskloggar, innan LW ens har kallnat.
Om inte detta görs på det rätta sätte, så kommer jag se GC som en "sport" med
sanktionerat fusk.
Och mina tankar på, och min lust att, börja/pröva på detta ihop med vänner (tankar som vissa av vet jag har haft ett bra tag), har numera sjunkit till NOLL om man kan fuska hur man vill, inte minst med döda personers cacher.
Ni som är goa nog att sköta LW´s gömmor idag (bla BeholderX). ni hoppas jag är lika rakryggade som LW och inte accepterar fusk?
Att hysteriskt kämp för att få sätta in 17 fuskloggar, bara någon vecka efter LW´s bortgång och sen höra HD´s pappa prata om hur han tröstat SD efter sex år otrohet och att HD´s och SD´s
största oro den 15/5 var att de inte skulle få bo på hotellet det bokat (och som hade samma kod som de fyra sista numren i SD´s mobil, men ändå var "omöjligt att komma ihåg"....
Den STÖRSTA ORON borde varit att att de gick en kidnappare lös i deras radhusområde. Men ingen tycks ha pratat om oro för barnen, grannar och andra? Ingen.
Ju mer jag lyssnar på ljudfilerna från Tingsrätten, ju mer blir jag övertygad om att det finns fler skyldiga än SD i denna sjuka soppa.
Tack, Rättegången, för att du lagt upp detta!
#TeamÅsaHiding