2020-04-14, 17:43
Medlem
Globalisten55s avatar
Alex var väldigt falsk
Skönt att slippa se honom Fake träna.
Han kunde inte ens träna övningarna på rätt sätt😂
2020-04-14, 17:47
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vad ska han göra?😩😩😩😩😩😩
Ser du inte att både Ju och Sa är uttröttade på hennes skitprat?
Bara Me som hänger på.

Nej men jag förstår om han håller med, jag tror inte Sami är dum och man märkte på honom många gånger att han började tröttna på Alex skitsnack.
För Alex skitsnack var ju konstant i stort sett, sista veckan!

Jag har så svårt att förstå varför INGEN säger emot någon annan när det kommer till skitsnack, ingen. Har aldrig sett det förut att alla i samma hus är lika fega.
Hade det varit min vän folk snackade skit om så hade jag satt stopp jävligt fort.
2020-04-14, 17:49
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Nu fortsätter Am med skitsnacket om Alex, hon är äcklig.🤮
Då kör Sami igång mixern.😀😀😀😀😀😀😀😀

Och du fattar inte att en mixer inte låter så mycket som det framstår i verkligheten? Sami gjorde det inte för att störa, till skillnad från många av sina fans kan han bete sig.
2020-04-14, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Du hörde inte att Sami höll med henne?
Vad var det han höll med om?
2020-04-14, 17:55
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Vad var det han höll med om?

Det pratades så mycket så minns inte exakt när han sa att han höll med, men det handlade om hur Alex betedde sig sista tiden, att det var skönt att slippa den dåliga stämningen.
Då sa Sami typ "ja så är det faktiskt".
2020-04-14, 17:55
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Nej men jag förstår om han håller med, jag tror inte Sami är dum och man märkte på honom många gånger att han började tröttna på Alex skitsnack.
För Alex skitsnack var ju konstant i stort sett, sista veckan!

Jag har så svårt att förstå varför INGEN säger emot någon annan när det kommer till skitsnack, ingen. Har aldrig sett det förut att alla i samma hus är lika fega.
Hade det varit min vän folk snackade skit om så hade jag satt stopp jävligt fort.
Det han håller med om utifrån Amilias skitprat är att det är bra för Alex att han kommit ut om han mådde dåligt.
Sami är iaf ärlig, säger till Amilia och Mergim: ni ska bara veta hur mycket skit jag pratat om er i bikten, men jag umgås med er iaf.
2020-04-14, 17:56
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Och du fattar inte att en mixer inte låter så mycket som det framstår i verkligheten? Sami gjorde det inte för att störa, till skillnad från många av sina fans kan han bete sig.
Ok, då vet jag.
Amilia hoppas jag åker nästa vecka.
2020-04-14, 17:57
Medlem
avcs avatar
Citat:
Du hörde inte att Sami höll med henne?
Yep, besviken som fan. Fast å andra sidan, hela "spelet" är ju simpel beteendevetenskap med en fångst primitiva apor. Mental understimulans = skitsnack om perifera oväsentligheter som ett brev på posten. Lite som i min fd hemstad, där avsaknaden av skjutningar och sprängningar göder idioter som snackar.

Nä, tycker Sami gör helt rätt i att undvika Labilia's löjliga drama.
2020-04-14, 17:57
Medlem
__Alez__s avatar
Sami resonerar så smart och visar gång på gång att han är vettigast i huset.
2020-04-14, 17:58
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Det han håller med om utifrån Amilias skitprat är att det är bra för Alex att han kommit ut om han mådde dåligt.
Sami är iaf ärlig, säger till Amilia och Mergim: ni ska bara veta hur mycket skit jag pratat om er i bikten, men jag umgås med er iaf.

Jag gillar Sami och jag säger inte att Sami gjort något fel i den här situationen.

Men till skillnad från hardcore Sami-or-die-fans så ser jag när han beter sig illa också, känns som jag måste tillägga det så jag inte hamnar i samma fack som dem.

Det är den här Sami jag älskar, skiter i spelet och har roligt och umgås med alla. För jag är helt säker på att han tycker om A och M, det märker man så fort de umgås.
2020-04-14, 17:58
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Allvarligt, vem är med värdig vinnare av detta än Sami?😀
Han är en riktig kung i huset.
Han tränar, han odlar, han har nu också slutat med socker idag😀,han är ärlig, han har inga problem med att hans 2 bästa polare har lämnat.
Vilken härlig kille!👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Utan tvekan!
2020-04-14, 17:59
Medlem
Zingo2s avatar
Amilia tror att hon får över Sa och Ju på sin sida, det kommer hon inte att lyckas med.😀

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in