2020-04-14, 13:24
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Vad vinner ni på att ljuga hela tiden om Amilia , hon gick in o hämtade en sak i sovrummet inte var hon sur heller .

Hon satt i sovrummet och sminkade sig efter att Lennie och Mergim torska. Sa också lite bittra kommentarer för sig själv.

Så nej hon gick inte till sovrummet och hämtade en grej för att sedan återvända till gänget.
2020-04-14, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Du baserar det på hans konstanta ärlighet i huset eller?
Men Sami stod ju bakom Alex när han konfronterade Mergim. Så någon sanning ligger väl bakom det eller? Mergim flydde ju dessutom bordet..
2020-04-14, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Ligger det kvar? Ser ett klipp, men där biter hon inte i nån bröstvårta och han säger definitivt inte ifrån. Det är klippet där Frida springer naken i början?

Är det ett annat klipp du nämner?
Hon suger på hans bröstvårta och han verkade chockad ” Suger du på min bröstvårta?!” Tror verkligen inte han uppskattar det.

Han försöker få henne att lämna genom att säga ”Godnatt” och klappa henne lite på armen, då tar hon tag i hans ansikte med båda händer så han irriterad vänder bort och säger ”Men!”
Han är en mes som inte vågar säga ifrån, för att inte såra henne, och han orkar väl inte med två timmars samtal där hon pratar om hur sårad hon är som inte får uppmärksamhet av honom.

Men även om han är mesig så förtjänar han inte att bli trakasserad så varje kväll, speciellt när hon har druckit. Han ser ju verkligen livrädd ut när hon börjar hålla på och håller armarna hårt runt sin kropp. Att Big Brother inte ger henne en allvarlig varning är bortom mitt förstånd. Tror man inte att män kan utsättas för sexuella trakasserier eller vad är det frågan om? Lennie är dessutom ett perfekt offer då han aldrig vågar säga ifrån och vill alla ska vara glada.
2020-04-14, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hoppas Rosa inte hann komma överens om sin fördelning av poäng.
Det tror jag inte dem gjorde. Hörde aldrig dem prata om vem de skulle ta efter Alex åkt ut. Dessutom får Blåvalen bara med sig Mergim, för både Frida eller Lennie röstar från hjärtat och lyssnar inte på det hon säger. Tror det var därför hon såg helt förstörd ut igår när hon insåg de inte har någon plan på vem som de ska lägga sina maxpoäng på.
2020-04-14, 13:35
Medlem
fatta om martin - jas - frida stog nominerade nästa vecka, hade blivit jättemånga frågetecken hahahaha
2020-04-14, 13:41
Medlem
Blir lika provocerad varje gång jag ser Martins hår. Han hade ju lovat sin familj att inte klippa det i huset. Vad är det som är så fint med det tycker dom? Alltså långt hår kan ju vara nice, problemet med Martins hår är ju att det ser värre och värre ut ju längre det blir på grund av krullet. Klipp dig människa.
2020-04-14, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Att svära på sin cancersjuka morsa och bryta det som ingenting är smutsigt oavsett.
Det han svor om höll han ju så det är ju ingen fara
2020-04-14, 13:43
Medlem
Citat:

precis,lol
2020-04-14, 13:44
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Du baserar det på hans konstanta ärlighet i huset eller?

Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon suger på hans bröstvårta och han verkade chockad ” Suger du på min bröstvårta?!” Tror verkligen inte han uppskattar det.

Han försöker få henne att lämna genom att säga ”Godnatt” och klappa henne lite på armen, då tar hon tag i hans ansikte med båda händer så han irriterad vänder bort och säger ”Men!”
Han är en mes som inte vågar säga ifrån, för att inte såra henne, och han orkar väl inte med två timmars samtal där hon pratar om hur sårad hon är som inte får uppmärksamhet av honom.

Men även om han är mesig så förtjänar han inte att bli trakasserad så varje kväll, speciellt när hon har druckit. Han ser ju verkligen livrädd ut när hon börjar hålla på och håller armarna hårt runt sin kropp. Att Big Brother inte ger henne en allvarlig varning är bortom mitt förstånd. Tror man inte att män kan utsättas för sexuella trakasserier eller vad är det frågan om? Lennie är dessutom ett perfekt offer då han aldrig vågar säga ifrån och vill alla ska vara glada.

Håller med dig.
Nu såg jag att klippet fortsatte. Missade det.
Alltså... finner inga ord. Obehagligt att titta på. Vad är det hon inte förstår?!
Han kan inte vara mer tydlig om han nu inte vill säga det rakt ut.

Han skulle kunna säga att han känner sig obekväm när hon är så på honom. Men han vet också att hon kan prata bort det mesta och det kommer bli ännu mer obehagligt...
Jösses.
Hon kanske kan vispa grädde och SITTA stilla som staty, men inte fan kan hon läsa signaler från det motsatta könet 😡
2020-04-14, 13:45
Medlem
Citat:

Det gjorde han inte, men om du vill tro det så visst.
2020-04-14, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn

Håller med dig helt och hållet. Vad håller Amilia på med på riktigt? Trots att jag ogillar henne mest i hela huset så är hon ju smart? Hon lär ju se att han fan INTE vill. BB måste varna! Är dom störda eller
2020-04-14, 13:47
Medlem
JekkanGurkmejas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Hoppas de går ut offentligt med den infon snart isåfall, man blir ju lite irriterad när man inte vet vad som gäller. Framförallt när de varit så slappa med reglerna hitintills.

Dem svarade så på en kommentar på deras fb-sida så dem har ”gått ut offentligt” med det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in