2020-04-14, 11:21
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Varför? Missade det.

Dom tror att det blir lag uppdelade efter vilka som förlorade mot varandra och det verkar folk här inne också tro. Därav skulle Amilia och Lennie inte bli i samma lag.

Men vad jag hört så är handlar denna tävling bara om att den som vinner finalen får en extra poäng att lägga när de ska nominera.

Lagen delas in i eftermiddag.
2020-04-14, 11:22
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
härligt sami

Ja men där hade han en jävla tur! Sami började ju rabbla flera ord efter varann inledningsvis. "Sommar" trodde jag att Mergim skulle sno men som tur var gjorde han inte det.

Hoppas Sami vinner sista duellen också så att han får extrapoängen att dela ut vid veckans nomineringar.
2020-04-14, 11:23
Medlem
Honeyryders avatar
Varför blev Amilia på dåligt humör?
2020-04-14, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
info från säker källa i produktionen

Hoppas de går ut offentligt med den infon snart isåfall, man blir ju lite irriterad när man inte vet vad som gäller. Framförallt när de varit så slappa med reglerna hitintills.
2020-04-14, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Dom tror att det blir lag uppdelade efter vilka som förlorade mot varandra och det verkar folk här inne också tro. Därav skulle Amilia och Lennie inte bli i samma lag.

Men vad jag hört så är handlar denna tävling bara om att den som vinner finalen får en extra poäng att lägga när de ska nominera.

De förlorande i denna tävlingen blir barn idag
2020-04-14, 11:24
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:

Lennie, Frida, Martin och Jass förlorade sina dueller och de fyra kommer att vara "barn" den här veckan.

Riktigt surt att Amilia inte hamnade i barngänget men nu får hon och Mergim klara sig utan Lennie den här veckan. Alltid något.
2020-04-14, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
De förlorande i denna tävlingen blir barn idag

Ska bli kul att se Amilia och mergim hela veckan utan Lennie !!!! Lovar att dom kommer flippa på varandra
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:

Jaha så detta har inget med vem som blir barn att göra?

Blev Amilia sur för att hon och Lennie inte hamnade i samma lag? Eller alltså att hon trodde det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Bravo! Hoppas de ska bli matade också. Helst med olika puréer. Och haklappar på.

Jaaa!
2020-04-14, 11:27
Medlem
__Alez__s avatar
Så härlig stämning när alla umgås utom Amilia som sitter i sovrummet och tjurar.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Hoppas de går ut offentligt med den infon snart isåfall, man blir ju lite irriterad när man inte vet vad som gäller. Framförallt när de varit så slappa med reglerna hitintills.
Ja det hoppas jag med, jasse o martin igår var solklara iaf!
Medlem
Trollsvanss avatar
Nu är det kraftprov mellan Julia och Amilia.
Amilia säger att Julia inte är så stark tävlingsmässigt som alla tror.
Motbevisa henne Julia!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in