2020-04-13, 22:43
Medlem
__Alez__s avatar
Tog många veckor innan de i huset sett det vi sett under en lång tid.

Gillar Martins ilska mot Amilia.
2020-04-13, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Om vi har tur kanske vi får se Amilia i blöjor nästa vecka
Och precis DÄR förstördes min måndag! Inte en bild som jag ville få upp i mitt huvud! Fy fan va du är taskig!
2020-04-13, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Amilia hatet har verkligen inga gränser. Checka in, Tack för allt Alex inlägget på BBs instagram. Rekordfart i gilla att Amilia ska ut .
Hon ska UT nästa måndag! Och sedan Skrikapan.
Medlem
Där steg Martin ännu mer i mina ögon. Ta upp kampen mot de två vidrigaste personerna i huset: Amilia och Mergim.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
''Det är Frida som åker''

Jasmine

Och före mumlade Martin något om att Amilia åker...auto på kärleksparet redan om rätt ska vara rätt va?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Hör ni folk? Martin är inte rädd för Amilia. Förstår ni?

Vilken tuff snubbe den mannen är!

den enda gången han kan prata med henne är när han är full, pajas leker cool för sin brud hahahahaha
Medlem
Hade säkert varit mysigt med bara Sami och Lennie sista veckan, eller Sami, Lennie och Julia. Kanske även tråkigt och segt (lite beroende på produktionen) men det hade det ju blivit oavsett. Lennie hade nog varit mer kul då, och han och Sami hade fritt kunnat bonda över/genom massa glada projekt. Gulligt
2020-04-13, 22:45
Medlem
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
NÄSTA VECKA

Vuxen och barnvecka i Big Brother Sverige

Den här veckan kommer några av deltagarna kommer att få fortsätta sitt vuxenliv medan andra kommer att få leva som barn.
Under tisdagen kommer deltagarna att tävla individuellt. Bland annat om en extra röst i nomineringen men också om chansen att fortstätta veckan som vuxen.
Den här veckan kommer nämligen huset att delas upp i en vuxendel och en barndel. I vuxendelen kommer deltagarna att kunna leva vuxenliv med allt vad det innebär.
I barndelen blir det annat. Barnen måste vara i barndelen och får endast komma ut på rast tre gånger per dag. De vuxna kommer att ansvara för barnen i huset. För att kunna få ta del av vuxenlivet får barnen en veckopeng. Den är begränsad och det gäller att spendera den väl.
Lol, finns ju ändå knappt en vuxen i det där programmet så vad är problemet?
Avstängd
Martin o jasse borde bli auto, dom snackar för fullt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Nej de sista gula kom överens om innan de inte fick prata mer var att få ut Family.
Vilket är Frida-Amilia-mergim-Lennie
Hahah fan vad jag inte hänger med alltså. Får se till att kolla liven så jag slipper fråga om allt här

Känns som att Jasmine kommer försäga sig i alla fall haha, hon och Martin leker lite med elden redan. Man kan ju hoppas att båda blir autonominerade. Hade varit kul om de satt mot varandra.
Medlem
__Alez__s avatar
Älskar att Sami verkligen tar sin träning seriöst.

Första han sa var att nu får du Martin gymma med mig varje dag.
2020-04-13, 22:46
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Hur ställer ni er om det står mellan Jassa och Amilia?
Jag skulle rädda Amilia utan tvekan!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in